اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ورود خیریه اردیبهشت زنجان به امور درمان کودکان نیازمند/ ریحانه 7 ساله برای آرامش نیازمند همراهی خیران است

مدیر عامل انجمن خیریه اردیبهشت زنجان با اشاره به ورود این خیریه به امور درمانی کوکان نیازمند حمایت گفت: پرونده مهم این خیریه در حال حاضر، دختربچه هفت‌ساله‌ای با معلولیت جسمی و حرکتی و گفتاری مقاوم به دارو است که نیازمند عمل جراحی است.

ورود خیریه اردیبهشت زنجان به امور درمان کودکان نیازمند/ ریحانه 7 ساله برای آرامش نیازمند همراهی خیران است

ابراهیم مدحت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تشریح اقدامات خیریه اردیبهشت زنجان از سال 97 تا کنون اظهار کرد: این خیریه از زمان تاسیس در راستای تحقق اهداف خود که کمک به کودکان در معرض آسیب‌های اجتماعی است تا پایان خردادماه سال‌جاری 547 میلیون تومان هزینه کرده است.

مدیر عامل انجمن خیریه اردیبهشت زنجان با تاکید بر اینکه همه اقدامات این خیریه برای 100 کودک مورد حمایت با همراهی خیران انجام می‌شود، افزود: خیران همراه این موسسه در کمک به بهبود زندگی کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست، کودکان جامانده از تحصیل، کمک به پرداخت اجاره بها، تهیه پوشاک و تغذیه جامعه هدف تلاش می‌کنند.

 وی از ورود خیریه اردیبهشت زنجان به امور درمانی کودکان جامعه هدف خبر داد و تصریح کرد: این ورود پس از احساس نیاز انجام شده و در چندین مورد اقدامات قابل توجهی برای کمک به بازیابی سلامت این کودکان انجام شد.

مدحت با بیان اینکه در حال حاضر یک دختر بچه با بیماری زمینه‌ای مقاوم به دارو نیازمند همراهی و کمک خیران است، افزود: ریحانه هفت ساله دارای معلولیت ذهنی حرکتی بیماری صرع مقاوم به دارو دارد که برای بهبود زندگی نیاز به یک دستگاه برای نصب در سر خود دارد که تامین هزینه این دستگاه خارج از توان خانواده آبرومند این کودک است که تقریبا همه دارایی خود را صرف درمان فرزند خود کرده‌اند.

مدیر عامل انجمن خیریه اردیبهشت زنجان با تاکید بر اینکه برای ارائه شماره کارت دریافت کمک‌های خیران برای ریحانه همه مراحل قضایی طی شده و هیچ کس حق از برداشت را جز برای خرید دستگاه ندارد، افزود: ریحانه جوادی دختر بچه متولد ۱۳۹۳ که به علت معلولیت جسمی و حرکتی و گفتاری دارای پرونده درمانی به شماره  274 در خیریه اردیبهشت است.

وی افزود: ریحانه روزانه دچار حمله شدید صرع می‌شود که باید در بیمارستان بستری شود و بنا به تشخیص پزشک معالج برای کنترل بیماری صرع در ریحانه، جراحی و تعبیه دستگاه vns در سر و گردن او ضروری است که هزینه این دستگاه ۹۰ میلیون تومان که بعد از تهیه آن، ریحانه در بیمارستان نمازی شهر شیراز مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد.

انجمن خیریه بهشت زنجان در همین راستا پویشی را راه‌اندازی و همراهی خیران را مطالبه می‌کند.

پویش کمک به خرید دستگاه vns به ریحانه

شماره کارت به نام ریحانه جوادی:

بانک توسعه تعاون
5029-0810-3228-1673

ریحانه از بیماری صرع مقاوم به دارو رنج میبرد و هر روز با حملات صرع مواجه است. 
دستگاه vns در سر و گردن ریحانه با عمل جراحی تعبیه میشود.

بیایید در هدیه آرامش به ریحانه سهیم باشیم
😍😍😍
جهت مشاهده نتایج واریزی های پویش در گروه واتساپ عضو شوید 
👇👇👇
https://chat.whatsapp.com/CxSgYqa501h7pOUnwtKMgw

اطلاعات تکمیلی در وب سایت خیریه اردیبهشت 👇👇👇
https://ordibeheshtcharity.ir/reyhane-javadi

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول