اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح استعدادیابی در 6 رشته ورزشی

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان از اجرای طرح استعدادیابی در 6 رشته ورزشی در زنجان خبر داد.

اجرای طرح استعدادیابی در 6 رشته ورزشی

جعفر رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌های هیأت انجمن‌های ورزشی استان در ایام کرونا اظهار کرد: متاسفانه امسال در شرایط ویژه بیماری کرونا شاهد بودیم که اکثر رشته‌های ورزشی بصورت تعطیل و نیمه تعطیل بودند اما با همین شرایط هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان مسابقات و برنامه‌های متنوعی را اجرایی کرد.
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان به برگزاری مسابقات مجازی به علت محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان انجام ورزش همگانی مسابقات ورزشی مجازی با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، هیأت انجمن‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان اجرایی شد.
وی با اشاره به اینکه طرح دیگری با هدف استعدادیابی در ۶ رشته ورزشی از اول تیرماه در حال اجراست، گفت: این استعدادیابی در رشته‌های راگبی، سپک تاکرا، موی تای، فلوربال، پارکور و دارت انجام می‌شود.
رمضانی هدف از استعدادیابی در این رشته‌های ورزشی را پرورش کودکان و نوجوانان با استعداد در رشته‌های ورزشی مختلف عنوان و تصریح کرد: این استعدادیابی در رده سنی بالای ۶ سال انجام می‌شود.
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت: استعدادها و ورزشکاران بی شماری در سطح این استان فعالیت دارند که هیات‌های ورزشی می‌توانند سهم بزرگی در جهت استعدادیابی و رونق ورزش این استان داشته باشند.
رمضانی تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های ورزشی باید فعالیت‌ها به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند باشد و همه باید در راستای رشد و شکوفایی ورزش این استان در مسیر درست حرکت کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول