اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

10 کتاب موضوعی شهدا در زنجان منتشر می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از مکاتبه و جذب مشارکت در چاپ ۱۰ عنوان کتاب با دبیرخانه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و و گفت: کتاب‌های چاپی در زمان برگزاری کنگره شهدا رونمایی خواهد شد.

10 کتاب موضوعی شهدا در زنجان منتشر می‌شود

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره 3535 شهید زنجانی نسبت به گردآوری آثار مربوط به شهدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به گردآوری ۱۴ هزار و ۷۲۴ اثر از ۵۰۰ شهید زنجانی گفت: در همین راستا لیست والدین شهدا نیز جمع‌آوری شده و آثار مربوط به ۲ هزار و ۹۲۸ شهید گردآوری شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای مستندسازی بیشتر وصیت‌نامه یک هزار و ۱۶ شهید زنجانی هم چاپ می‌شود، افزود: در همین راستا با والدین ۱۲۰ نفر از شهدا نیز در صدا و سیما مصاحبه می‌شود.

کاظمی با اشاره به اختصاص اعتبار یک میلیارد تومانی از سوی معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: در همین راستا
دو جلد کتاب با عنوان «دلی که جا ماند» و «شهد شهود» چاپ شده و ۱۲ نرم‌افزار چند رسانه‌ای شهدای شاخص استان نیز تولید شده است.

وی از مکاتبه و جذب مشارکت در چاپ ۱۰ عنوان کتاب با دبیرخانه کنگره با مشارکت کمیته جمع‌آوری آثار و تکریم شهدای کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت: کتاب‌های چاپی در زمان برگزاری کنگره شهدا رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول