اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

روح‌الله حسنی، رئیس ستاد مردمی صلح آیت‌الله رئیسی شد

روح‌الله حسنی، به عنوان رئیس ستاد مردمی صلح آیت‌الله رئیسی در استان زنجان انتخاب شد.

روح‌الله حسنی، رئیس ستاد مردمی صلح آیت‌الله رئیسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با نظر ستاد مردمی صلح آیت‌الله رئیس، روح‌الله حسنی، به عنوان رئیس ستاد مردمی صلح آیت‌الله رئیسی در استان زنجان انتخاب شد.

گفتنی است، پیش از این ستاد صلح استان زنجان در نامه‌ای به محمد واحدی، دبیرکل محترم ستاد مردمی صلح آیت‌الله رئیسی حمایت خود را از وی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده بود.

در این نامه آمده است: با ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم خود و صدور بیانیه گام دوم انقلاب در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، تشکیل دولت اسلامی بیش از پیش اولویت پیدا کرده و انتخابات پیش رو فرصت تحقق این امر مهم است. 

در این نامه آمده است: برای این منظور حضور فردی که از عمق جان به گفتمان انقلاب اسلامی باور داشته و به آن وفادار باشد، کلیدی و تعیین کننده است که به حمدالله این امر مبارک در حضرت آیت‌الله رئیسی تعیین یافته و باید خداوند متعال را بابت این نعمت قدردان بود.

در ادامه این نامه آمده است: لذا ما اعضای شورای راهبردی ستاد مردمی صلح در استان زنجان، ضمن اعلام حمایت خود از ایشان از همه آحاد مردم شریف استان برای تحقق دولت اسلامی دعوت می‌کنیم.

گفتنی است، ستاد صلح، در راستای حرکت به سمت تحقق دولتی که با اجماع ملی و دیپلماسی هوشمند و مبتکر که حتی یک لحظه را برای رفع تحریم‌های ظالمانه از دست نخواهد داد و با دیپلماسی برآمده از قدرت و توانایی‌های داخلی، تعامل و رابطه دوستانه و مقتدرانه با دنیا، مخصوصا با همسایگان را با سرعت پیگیری می کند و دولتی که پاسدار آزادی بیان، قلم و حقوق اساسی همه شهروندان ایرانی بوده و متعلق به همه مردم ایران می داند، شروع به کار کرد.

ما معتقدیم مسئله درجه یک بانوان و خانواده که در طول دهه ها به امری سیاسی تبدیل و دستاوردی برای جلب آرای زن شده است، این عنصر حیاتی اجتماع که نیمی از جامعه است و مادر نیمه دیگر، در دولت مردمی آیت الله رییسی به سرانجام نیکو و رضایت خاطر و آرام مهربانوهای سرزمین با اصالت ایران اسلامی خواهد رسید.

آن چه می بایست برای احقاق حقوق واقعی تمامی بانوان محقق شود و در سایه انفعال و اهمال دولت ها و بی اعتمادی آن ها با وجود شعارها به توان و ظرفیت زنان معطل شده است، باقدرت و به پشتوانه همت عالی زنان سرزمین صلح و مهر شدنی است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول