اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تیزر هنرمند زنجانی برگزیده جشنواره یاریگران زندگی شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: اثر فیروزه پرکاریان در بخش تیزر با عنوان ورزش و مواد مخدر، توسط داوران این جشنواره برگزیده شد.

تیزر هنرمند زنجانی برگزیده جشنواره یاریگران زندگی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فاطمه رضایی سه‌شنبه شب در جمع خبرنگار اظهار کرد: طرح یاریگران زندگی شامل تمام حوزه‌های پیشگیری و مقابله‌ای در راستای مبارزه با مواد مخدر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه طرح یاریگران زندگی از مهر ماه 1398 در استان زنجان آغاز شد، افزود: این طرح را آموزش و پرورش زنجان به عنوان پایلوت اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی لازم در مورد برگزاری جشنواره یاریگران زندگی و ارائه آثار، انجام گرفته بود، خاطر نشان کرد: از ۱۰ هزار اثر ارسالی در سطح کشور تعداد ۱۳ اثر در این جشنواره برگزیده شدند.

رضایی با اشاره به اینکه برگزیدگان از استان‌های زنجان، کرمان، کرمانشاه، قم، هرمزگان، اصفهان، مازندران، خوزستان، گیلان و فارس انتخاب شدند، گفت: انتخاب آثار، بر اساس رأی داوران انجام شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه از استان گیلان و فارس به ترتیب دو و سه اثر انتخاب شده است، افزود: از هر کدام از هشت استان دیگر نیز یک اثر برگزیده شد.

وی با اشاره به اینکه از استان زنجان ۳۵۰ مورد اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری یاریگران زندگی ارسال شد، ادامه داد: اثر فیروزه پرکاریان در بخش "تیزر" با عنوان ورزش و مواد مخدر، توسط داوران این جشنواره برگزیده شد.

 رضایی با اشاره به اینکه نخستین جشنواره طرح یاریگران زندگی به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت مجازی برگزار شد، بیان کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان  برای انجام کارها و فعالیت‌های مختلف در راستای مقابله و پیشگیری از اعتیاد آماده همکاری با افراد و دستگاه‌ها و نهادها است. 

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول