اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نخستین پرواز مرغ در سال جدید/مرغ 23 هزار تومان شد

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ به کیلویی 23 هزار تومان افزایش یافت.

نخستین پرواز مرغ در سال جدید/مرغ 23 هزار تومان شد

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: استان زنجان تنها استانی بود که توانست طی ماه‌های اخیر شاهد اجرای قیمت مصوب گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار کشور در سطح استان باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ گرم از 20 هزار و 400 تومان به 23 هزار تومان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: مبلغ تعیین شده برای مصرف کننده بوده و تحویل از مرغدار ١٦ هزار تومان که از میانگین استان‌های همجوار یک هزار تا یک هزار و 500  پایین‌تر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در این باره گفت: از هفتم فروردین امسال توزیع مرغ در استان بیشتر شده است و توزیع مرغ دو برابر شد.

جواد تاراسی بیان کرد: از هفتم فروردین امسال مقدار ۱۲۵ تن مرغ کامل با نرخ ۲۰هزار و۴۰۰ تومان و حدود ۳۳ تن مرغ قطعه بندی با نرخ مصوب ابلاغی سازمان حمایت در سطح استان توزیع شد.

وی اظهار کرد: توزیع گوشت مرغ براساس نیاز بازار انجام می‌شود و اگر مرغداری‌ها در استان نسبت به ارائه گوشت مرغ به بازار خودداری کنند به تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی معرفی می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه نیاز استان به گوشت مرغ روزانه بیش از ۸۰ تن است،گفت: مشکلی در تامین گوشت مرغ در استان زنجان نداریم.

وی با بیان اینکه سه برابر نیاز در داخل استان گوشت مرغ تولید می‌شود، افزود: از امروز گوشت مرغ به وفور در بازار عرضه می‌شود و مرغداری‌ها همکاری خوبی با سازمان جهاد کشاورزی دارند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول