اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش 23درصدی وقوع سرقت‌ها در تعطیلات نوروز

فرمانده انتظامی استان زنجان از کاهش 23درصدی وقوع سرقت‌ها در تعطیلات نوروز خبر داد.

کاهش 23درصدی وقوع سرقت‌ها در تعطیلات نوروز

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه ارتقاd رضایتمندی مردم هدف پلیس در اجرای طرح نوروزی است، اظهار کرد: میزان وقوع سرقت‌ها در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 23 درصد کاهش داشته است.

  وی هدف از حضور پلیس در سطح شهرها و جادهها را پیشگیری از تخلفات و ارتقای احساس آرامش مردم و شهروندان بیان و تصریح کرد: حضور پلیس، عرصه را برای فعالیت مجرمان و قانون شکنان تنگ می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه پلیس خود را خدمتگزار مردم دانسته و تمام سعی و تلاش ما بر این است که مردم و مسافران، ایامی لذت‌بخش، آسوده، ایمن و  سرشار از خاطرات خوش داشته باشند، گفت: با تلاش کارکنان سخت کوش فرماندهی انتظامی استان در ایام تعطیلات نوروز میزان وقوع سرقت‌ها 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
 وی با اشاره به افزایش 7 درصدی کشف سرقت‌ها در سال جاری گفت: میزان کشف مواد مخدر نیز در سطح استان در سال جاری 3 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل  افزایش داشته است.
 سردار جهانبخش هدف پلیس از اجرای طرح نوروزی را پیشگیری از وقوع جرائم، حوادث جاده‌ای و خدمت رسانی به مردم و مسافران بیان کرد و گفت: نیروی انتظامی با تمام توان، تجهیزات و امکانات خود تعطیلات توام با نظم و امنیت و آرامش بهاری را در راستای انجام وظیفه خود برای آحاد جامعه ایجاد می‌کند.

وی در ادامه از کشف انواع لوازم آرایشی قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: اخیرا انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 200 میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان سلطانیه کشف شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان سلطانیه در پی کسب خبری مبنی بر پخش لوازم آرایشی خارجی قاچاق توسط خودرو ال 90 ، موضوع در دستور کار شهرستان سلطانیه قرار گرفت و مأموران خودرو را شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن 24 هزار و 597 عدد انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق کشف کردند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول