اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حرکت هوشمندانه دیپلماسی در برابر شیطنت‌های اروپا تضمین کننده پیروزی‌ها است

امام جمعه خرم‌دره گفت: حرکت هوشمندانه دستگاه دیپلماسی در برابر شیطنت‌های اروپا و عدم اطمینان به وعده‌ و وعیدهای آنان تضمین کننده ادامه پیروزی‌ها است.

حرکت هوشمندانه  دیپلماسی در برابر شیطنت‌های اروپا  تضمین کننده پیروزی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره با دعوت مردم به تقوای الهی و تزکیه نفس اظهار داشت: 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا است که هیچ کس به اندازه شهدا و خانواده‌های شهدا برگردن مردم و نظام حق ندارد. 

خطیب نماز جمعه خرم‌دره با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با گرانی‌ها در کشور افزود: اولین راه حل رفع گرانی‌ها احساس مسؤولیت مسؤولان اقتصادی است. 

وی افزایش تولید و تشدید نظارت‌ها و مبارزه با دلال‌بازی را راه‌حل دیگر مبارزه با گرانی‌ها عنوان کرد و افزود: قوه قضائیه باید شعبه‌های ویژه‌ای برای مبارزه با دلال‌بازی ایجاد کند و مردم از شخصیت انقلابی و محبوب آیت‌الله رئیسی چنین انتظاری دارند. 

زاهدی پور با تاکید بر اینکه نظارت جدی بر دخل و خرج شرکت‌های دولتی بسیار لازم و ضروری است، ادامه داد: حقوق‌های نجومی بخش کوچکی‌ از حیف‌ و میل‌های شرکت‌های دولتی است. 

وی با بیان اینکه انتظار مردم از نمایندگان مجلس در ارتباط با بررسی دقیق بودجه شرکت‌های دولتی برآورده نشده است، اذعان داشت: این در حالی است که بخش عمده تخلفات اقتصادی در این شرکت‌ها اتفاق می‌افتد.

امام جمعه خرم‌دره تصریح کرد: رسمیت دادن مجلس به فاصله 15 برابری حداقل و حداکثر حقوق به دلیل استناد به رویه باطل تثبیت شده، به هیچ وجه قابل قبول نیست و مجلس انقلابی باید رویه‌های باطل گذشته را باطل می‌کرد. 

وی با اشاره به اهمیت انتخاب انقلابی، یادآور شد: لازمه انتخاب انقلابی و در امان ماندن از فضای احساسی تبلیغات انتخاباتی، این است که مردم از هم اکنون به فکر شناسایی معیارهای کلی و مصادیق جزئی انتخاب باشند. 

خطیب نماز جمعه خرم‌دره با تحلیل عقب نشینی کشورهای اروپایی از قطعنامه ضد ایرانی، خاطر نشان کرد: عقب‌نشینی کشورهای اروپایی از قطعنامه ضد ایرانی‌ در آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای، محصول مقاومت مردم ایران اسلامی بود و تنها راه ادامه این پیروزی‌ها در آینده مقاومت است. 

وی تاکید کرد: مقاومت هوشمندانه ایران در برابر تحریم‌ها و محدودیت‌های شیطنت‌آمیز و به اصطلاح هوشمندانه غرب، پیروزی‌‌های شیرین‌تری را به دنبال خواهد داشت. 

زاهدی پور با اشاره به دشمنی اروپا با ایران اذعان داشت: آمریکا و اروپا ایران اسلامی را رقیب جدی برای خود در منطقه‌ می‌بینند و به هیچ عنوان از نقشه‌های فریبکارانه خود کوتاه نخواهند آمد. 

وی خاطر نشان شد: اضمحلال دیروز داعش به عنوان رکن اقدام جنایتکارانه آمریکا و غرب در منطقه به دست سردار سلیمانی‌ها و مهندس ابومهدی‌ها و پیروزی‌های امروز مردم مظلوم و دست‌خالی یمن در برابر ائتلاف جنایتکار سعودی تحت پرچم مقاومت که با انقلاب اسلامی ایران در منطقه بلند شده، چیزی نیست که دشمنان بتوانند به آسانی از آن بگذرند.

امام جمعه خرم‌دره افزود: کشوری مانند ایران که روزی با حکام دست نشانده غربی‌ها اداره می‌شد، امروز به یک قطب بزرگ قدرت در جهان تبدیل شده و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، ضمن اضمحلال قطب شرق در پرتو انقلاب اسلامی توانسته است، قطب غرب را نیز به مرحله احتضار کشانده و در نقطه مقابل پرچم اسلام و آزادی را به اهتزاز درآور و باز این چیزی نیست که راضی‌کننده آمریکا و دشمنان دیگر این مردم عزیز باشد.  

وی تصریح کرد: حرکت هوشمندانه دستگاه دیپلماسی در برابر شیطنت‌های اروپا و عدم اطمینان به وعده‌ و وعیدهای آنان تضمین کننده ادامه پیروزی‌ها است. 

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول