اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش 14 درصدی جمعیت کیفری زندان‌های زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تلاش‌های بسیار خوبی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان انجام شده که در این راستا با کاهش 14 درصدی جمعیت کیفری زندان‌ها مواجه هستیم.

کاهش 14 درصدی جمعیت کیفری زندان‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی پیش از ظهر امروز در دیدار چهره به چهره قضات دادگستری زنجان با زندانیان  استان به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: توجه به امور زندان و زندانی در ذاستای کاهش جمعیت کیفری زندانیان از برنامه‌های مهم  دوره تحول دستگاه قضایی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: با همکاری و همراهی قضات و اداره زندان‌های استان اقدامات و تلاش‌های بسیار خوبی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان  انجام شده که در این راستا با کاهش 14 درصدی جمعیت کیفری زندان‌ها مواجه هستیم.

رئیس شورای قضایی استان زنجان با بیان اینکه از برنامه منظم و مستمر دستگاه قضایی استان بازدید از زندان و بررسی مشکلات زندانیان است، ادامه داد: ایام الله دهه فجر فرصتی بود برای این امر، که به لحاظ شرایط کرونایی بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره قضات با زندانیان در دو روز و با رعایت فاصله‌های اجتماعی و نکات بهداشتی برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه مسؤولین و قضات حوزه‌های  قضایی ابهر، خرمدره، خدابنده و سلطانیه در همان مراکزی که زندانیان نگهداری می‌شوند،حضور خواهند داشت و ما معتقدیم که دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات زندان تاثیر زیادی در صدور آراء و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس دارد بنابراین اجرای این برنامه‌ها و بازدیدها هدفمند است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول