اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تیم دیپلماسی نباید زیر بار هیچ تعهدی برود

امام جمعه خرم‌دره گفت: پذیرش هر گونه شرط و مذاکره جدید برای بازگشت به برجام مخالف عزت ملی است و تیم دیپلماسی نباید زیر بار هیچ تعهدی برود.

تیم دیپلماسی نباید زیر بار هیچ تعهدی برود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره با تبین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی اظهار داشت: دهه فجر و بیست و دوم بهمن عید واقعی است که به واسطه آن ایران به جایگاه حقیقی و سربلندی دست یافت. 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل دولت جوان و انقلابی تصریح کرد: تشکیل دولت جوان و انقلابی، در کنار استفاده از تجربیات افراد با تجربه، کلید حل بسیاری از مشکلات کشور است. 

خطیب نمازجمعه خرم‌دره با اشاره به موضعگیری سران جنایتکار آمریکا و اروپا در رابطه با برگشت به برجام افزود: پذیرش هر گونه شرط و مذاکره جدید برای بازگشت به برجام مخالف عزت ملی است و تیم دیپلماسی نباید زیر بار هیچ تعهدی برود.

وی ادامه داد: همانطور که رئیس جمهور تأکید کرد: آمریکا با جنون ادواری خود از برجام خارج شده و در صورت رفع جنون می‌تواند به برجام بازگردد، چرا که ما تا امروز بر اساس برجام عمل کرده‌ایم و کاهش تعهدات هم بر اساس برجام بوده است. 

زاهدی پور با تاکید بر اینکه تعهدات جدید اروپایی‌ها مبنی بر تضمین بازگشت آمریکا به برجام به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، اذعان داشت: خود آن‌ها متهم اصلی هستند و سابقه بد فراوان در پیمان‌شکنی دارند.

وی یاد آور شد: شوخی تلخ اینستکس اروپایی‌ها که حتی به آن هم عمل نکردند، از سوابق سوء آن‌هاست و  از طرفی خود آن‌ها استقلال چندانی ندارند و مهره در اختیار آمریکا هستند.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به سفرهای استانی آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه افزود: با حضور آیت‌الله رئیسی مفسدان اقتصادی تا حد زیادی امنیت خود را از دست داده‌اند.

 انتهای پیام/ 73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول