اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش 34 درصدی تصادفات رانندگی درون شهری در زنجان

رئیس پلیس راهور استان زنجان گفت: تصادفات رانندگی درون شهری در زنجان کاهش 34 درصدی داشته است.

کاهش 34 درصدی تصادفات رانندگی درون شهری در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس مظفری بعد از ظهر امروز در جلسه ترافیک و کمیسیون ایمنی راه‌هایی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزیابی از وضعیت تصادفات درون شهری انجام شده است، اظهار کرد: خودروهای سواری 70 درصد و موتورسیکلت‌ها 13 درصد حوادث را به خود اختصاص می‌دهد.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اینکه عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم بیشترین عامل حوادث رانندگی در زنجان است، اضافه کرد: 27 درصد حوادث رانندگی در شهرهای زنجان بین ساعات 16 تا 20 رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار تصادف فوتی در زنجان در سال‌جاری نسبت به سال گذشته افزایش 4 درصدی داشته است، عنوان کرد: تصادفات جرحی در زنجان در سال‌جاری کاهش 29 درصدی یافته است.

وی با بیان اینکه تصادفات خسارتی نیز کاهش 43 درصدی داشته است، عنوان کرد: در مجموع تصادفات در زنجان طی سال‌جاری کاهش 34 درصدی داشته است.

 وضعیت محور آرامستان رسیدگی شود

معاون امور عمرانی استاندار زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: نصب نیوجرسی اتفاق خوبی است که در کشور آغاز شده است. 

مهرداد سلطانی با اشاره به اینکه نصب نیوجرسی در زنجان نیز آغاز شده است، عنوان کرد: باید بازخوردها و ایرادات شناسایی و رفع شود.

وی با بیان اینکه باید از روش‌های جدید استفاده شود، عنوان کرد: آمارها نشان می‌دهند وجود نیوجرسی به کاهش تصادفات کمک می‌کند. 

سلطانی با اشاره به اینکه جلسه اصلاح تقاطع دانشگاه زنجان برگزار و بعد از پیگیری‌ها با توجه به مشکلات بودجه‌ای مقرر شد این طرح در سال‌های آتی اجرایی شود، افزود: با رایزنی‌ها قرار شد سازمان راهداری ساخت این پروژه را در دستور کار قرار دهد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه باید آرامسازی محور آرامستان انجام شود، ادامه داد: باید به وضعیت این محور رسیدگی شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه احداث پل عابر پیاده در خیابان‌های مرکز زنجان به دلیل عرض کم میسر و کاربردی نیست، تاکید کرد: باید روش‌های جایگزین در مرکز شهر پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول