اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آشکارسازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی امنیت منطقه را بر هم می‌زند/جامعه عربی باید حامی فلسطین باشد

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی موضوع تازه‌ای نیست، اما آشکارسازی آن امنیت منطقه را بر هم می‌زند.

آشکارسازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی امنیت منطقه را بر هم می‌زند/جامعه عربی باید حامی فلسطین باشد

حجت الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ارتباط کشورهای عربی با رژیم غاصب صهیونیستی موضوع تازه‌ای نیست.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه کشورهای عربی سالیان سال با این رژیم انواع ارتباطات اقتصادی، بین المللی و ... را داشته‌اند، افزود: اکنون این کشورها برای بقای خود در منطقه، حفظ حکومت و با فشار ترامپ مجبور شدند این روابط را آشکار کنند.

وی افزود: در این میان کشورهای زیادی چون عراق،  تونس، کشورهای عربی آفریقا و ... هستند که مخالف رابطه با رژیم غاصب صهیونیستی هستند. 

بیگدلی با اشاره به اینکه ارتباط بین کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی پیامدها و اثراتی دارد که مثبت نیست، گفت: یکی از این پیامدها از بین رفتن امنیت در این کشورها و منطقه است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رژیم فزون طلبی است، افزود: این رژیم تنها به ارتباط با یک کشور رضایت نداده و تا بر آن تسلط پیدا نکند آرام نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه کشورهای عربی یا به این موضوع واقف نیستند و یا به عمق خطرات ارتباط با رژیم غاصب صهیونیستی توجه نمی‌کنند، خاطر نشان کرد: خلیج فارس منطقه حساسی در دنیا است و از نظر جغرافیایی، انرژی و امنیت بسیار مورد توجه قرار دارد. 

بیگدلی افزود: کشورهای عربی منطقه تا پیش از این مدعی حمایت از فلسطین بودند که با آشکارسازی روابط این ادعا از بین می‌رود.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حمایت از کشور غاصب یک اشتباه استراتژیک برای منطقه محسوب می‌شود، افزود: حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم یک دستور دینی است، و حمایت از رژیم صهیونیستی یک حرکت ناصواب است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول