اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستگیری 23 متخلف زیست محیطی در زنجان

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: در آبان‌ماه سال‌جاری 23 متخلف حوزه محیط زیستd در زنجان دستگیر شدند.

دستگیری 23 متخلف زیست محیطی در زنجان

اسماعیل قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در آبان‌ماه سال‌جاری ۱۵ قطعه کبک معمولی به صورت غیر مجاز شکار شده است. 

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه هشت مورد شکار غیرمجاز پستانداران در استان طی آبان‌ماه سال‌جاری ثبت شده است، افزود: از این تعداد یک رأس میش و هشت سر خرگوش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در آبان‌ماه سال‌جاری صید غیرمجاز و زنده‌گیری پرندگان و پستانداران و همچنین صید غیرمجاز و زنده‌گیری خزندگان در استان زنجان ثبت نشده است. 

قلی‌زاده با اشاره به اینکه در آبان‌ماه سال‌جاری هفت مورد شروع به شکار ثبت شده است، عنوان کرد: اما در این مدت هیچ مورد نگهداری و خرید و فروش حیات وحش زنده و غیرزنده در زنجان به ثبت نرسیده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان از کشف ۶ قبضه سلاح غیرمجاز در استان زنجان طی آبان‌ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: ۶ قبضه سلاح مجاز نیز در این ایام کشف و ضبط شده است.

وی خاطرنشان کرد: 72 مورد انواع ادوات و وسایل شکار و صید نیز در این ایام کشف و ضبط شده است.

قلی‌زاده با اشاره به اینکه چهار مورد آلودگی محیط زیستی در استان زنجان طی آبان‌ماه سال‌جاری ثبت شده است، گفت: پنج مورد اخطاریه به عنوان کنترل آلودگی واحد در آبان‌ماه سال جاری صادر شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در آبان‌ماه سال‌جاری ۲۳ متخلف حوزه محیط زیست در استان زنجان دستگیر شده است، گفت: این تعداد متخلف در قالب ۱۶ پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه در آبان‌ماه سال‌جاری ۱۵ پرونده زیست محیطی مختومه شده است، افزود:  در آبان‌ماه سال‌جاری ۱٠ پرونده زیست محیطی در جریان و برای دو پرونده نیز حکم برائت صادر شده است.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول