اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک‌های مومنانه تا پایان سال‌جاری ادامه می‌یابد

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به توزیع 10 هزار و 500 بسته معیشتی در دهه آخر ماه صفر گفت: توزیع کمک‌های مومنانه تا پایان امسال ادامه می‌یابد.

کمک‌های مومنانه تا پایان سال‌جاری ادامه می‌یابد

فرشاد پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا، از اسفندماه سال 1398 اقدامات و خدمات موثر و ارزشمند گروه‌های جهادی بسیج در مبارزه و پیشگیری از این ویروس به ویژه ضدعفونی اماکن مذهبی، اداری، عمومی، مدارس، مجتمع‌های مسکونی، بازار، معابر عمومی، تولید و توزیع ماسک بیش از 2 میلیون و 500 هزار عدد انجام شد.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه در مراحل اول و دوم نهضت کمک مومنانه که در حال حاضر هم ادامه دارد، اضافه کرد: بیش از 266 هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش 400 هزار تومان در بین جامعه هدف و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.
وی گفت: این بسته‌ها توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان،کمیته امداد، خیرین، دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی و خدمات‌رسان، حسینیه اعظم و خود گروه‌های جهادی تهیه و با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج، توسط گروه‌های جهادی بسیج در بین جامعه هدف، مؤسسات خیریه و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.
پیری با اشاره به جزئیات مقطع زمانی سوم (دهه آخر ماه صفر) مرحله دوم کمک مومنانه افزود: تعداد 10 هزار و 500 بسته معیشتی، 5 هزار و 700 عدد قرص نان، غذای گرم 10 هزار پرس، گوشت قرمز یک هزار و 50 بسته (24 راس قربانی) نیز در این ایام توزیع شده است.
مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه 17 هزار قطعه مرغ در طرح کمک مومنانه توزیع شده است، بیان کرد: 2 هزار و 635 بسته نوشت‌افزار،  11 هزار بسته بهداشتی با کمک‌های خیرین با ارزش 7 میلیارد ریال و نهادها و دستگاه‌ها به ارزش 30 میلیارد ریال در مجموع 37 میلیارد ریال توزیع شده است.
وی در پاسخ به سؤالی در مورد مدت اجرای رزمایش کمک مومنانه افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کشوری و استانی، این کمک‌ها در قالب نهضت کمک مومنانه تا پایان سال ادامه خواهد داشت و گزارش اقدامات و خدمات در پایان هر مقطع در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول