اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مشکل روغن نباتی جهان، جنگ زرگری است/ پیگیری‌های مسؤولان صرفا سرگرم کردن مردم و مسؤولان است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: بیش از چهار ماه است که دانشجویان بسیجی پیگیر مشکلات شرکت روغن نباتی جهان هستند و امروز به وضوح مشاهده می‌شود که مشکل این شرکت، جنگ زرگری است و تنها طرف متضرر در این کش و قوس‌ها کارگران هستند.

مشکل روغن نباتی جهان، جنگ زرگری است/ پیگیری‌های مسؤولان صرفا سرگرم کردن مردم و مسؤولان است

مهدی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه دانشجویان همچنان پیگیر مطالبات کارگران شرکت روغن نباتی جهان هستند، اظهار کرد: احساس می‌کنیم هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات این شرکت وجود ندارد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان افزود: متاسفانه مشکل شرکت روغن نباتی جهان تاکنون حل نشده است.

وی با اشاره به این نکته که با وعده دادن راه به جایی نمی‌رسد، بیان کرد: نهایت تلاش مسؤولان نامه‌نگاری‌های مرسوم بوده است و حتی عزم جدی برای پیگیری همین نامه‌ها و در نهایت حل مشکلات شرکت روغن نباتی جهان وجود ندارد.

رضایی با اشاره به بازدید اخیر جمعی از دانشجویان بسیجی از شرکت روغن نباتی جهان تصریح کرد: این شرکت در سال‌های گذشته ظرفیت تولیدی روزانه 400 تن را داشته است، اما این میزان در ۶ ماهه نخست سال جهش تولید به ۳۰۰ تن رسیده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه ظرفیت‌های تولیدی این شرکت کاهش یافته است، ادامه داد: مردم بدانند از شرکت معتبر و عظیم روغن جهان چیزی جز حلبی‌آبادی متروکه نمانده است.

وی افزود: بیش از چهار ماه است که دانشجویان بسیجی پیگیر مشکلات شرکت روغن نباتی جهان هستند و امروز به وضوح مشاهده می‌شود که مشکل این شرکت، جنگ زرگری است و تنها طرف متضرر در این کش و قوس‌ها کارگران هستند.

رضایی اضافه کرد: حل نشدن مشکلات شرکتی که در روزگار نه چندان دور، 600 کارگر داشته است و امروز با 70 کارگر روزگار می‌گذراند، معضلات اقتصادی و اجتماعی متعددی در سطح استان زنجان به وجود آورده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به استان در سال گذشته گفت:  پیگیری و دستور آیت‌الله رئیسی بعد از این سفر منجر به پرداخت برخی از معوقات شده و مشکل ریشه‌ای و اساسی این شرکت هنوز پابرجا است.

وی ادامه داد: ورود سازمان بازرسی به مسئله شرکت روغن نباتی جهان می‌تواند برخی از مشکلات را ریشه‌یابی کرده و حل کند.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول