اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسابقه کتابخوانی «سوفیا» در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: سومین مسابقه کتابخوانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با محور کتاب «سوفیا» داستان‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «سوفیا» در زنجان برگزار می‌شود

غلامرضا نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه این سازمان هر ماه مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند، گفت: نخستین مسابقه کتابخوانی به ‌مناسبت روز شهرداری‌ها برگزار شد که منبع برگزاری این مسابقه از کتاب «آقای شهردار» بود که 2 هزار نفر در آن شرکت کردند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه دومین مسابقه کتابخوانی این سازمان نیز از کتاب «دافعه و جاذبه علی (ع)» برگزار شد، اضافه کرد: این مسابقه نیز به مناسبت عید غدیر و با حضور 300 نفر برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه سومین مسابقه کتابخوانی این سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقه از کتاب «سوفیا» برگزیده داستان‌های دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در این مسابقه تا هفتم مهرماه تهیه شده است، اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب‌ها را از سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان، پارک بانوان و یا فروشگاه کانون تهیه کنند.

نظری با اشاره به اینکه این دوره از مسابقه کتابخوانی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سپاه انصارالمهدی استان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: به سه نفر از برندگان این مسابقه کتابخوانی جوایز نقدی و به سه نفر دیگر نیز سه بسته کتاب 10 جلدی اهدا خواهد شد.

کتاب «سوفیا» نیز گزیده داستان‌های دفاع مقدس است که توسط نویسندگان زنجانی نگارش شده و توسط مریم بیات تبار یکی از نویسندگان خوش ذوق استان گردآوری و به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول