اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کلاهبرداری به بهانه استخدام

رئیس پلیس فتای استان زنجان از کلاهبرداری به بهانه استخدام خبر داد و از شهروندان خواست در این باره هوشیار باشند.

کلاهبرداری به بهانه استخدام

محمدعلی آدینه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از کلاهبرداری به بهانه استخدام در شرکت‌ها و مراکز دولتی خبر داد و اظهار کرد: شهروندان قبل از واریز هرگونه وجه نقد،‌ از صحت و سقم آگهی‌های منتشر شده در فضای مجازی اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: با توجه به تأثیر ویروس کرونا بر کسب و کار تعدادی از شهروندان، افراد سودجو با درج و انتشار آگهی‌های استخدام شرکت‌ها، ادارات و... در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، به‌ بهانه جذب نیروی کار پس از جلب اعتماد شهروندان با اخذ مبالغی با عنوان هزینه‌های ثبت‌نام یا کاریابی اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

وی تأکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند هرگونه گزینش و استخدام در شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی و خصوصی با شرایط و ضوابط خاص و بر اساس نیازمندهای شغلی آنها از طریق فراخوان‌های عمومی در سایت‌های مربوطه، خبرگزاری‌ها، نشریات محلی، کاریابی‌های معتبر صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس فتای استان زنجان در پایان توصیه کرد: شهروندان از واریز هرگونه وجه به حساب اشخاص ناشناس خودداری و در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir گزارش کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول