اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ادامه فعالیت نیکوکارانه خیران ستاد عتبات عالیات زنجان/ از اعطای وام به آسیب‌دیدگان کرونا تا پخت نان صلواتی

مسؤول مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات استان زنجان با تشریح اقدامات خیران همراه ستاد در تولید و توزیع اقلام بهداشتی و حقاظتی و همچنین کمک‌های مومنانه طی 6 ماه گذشته گفت: این اقدامات تا پایان ماه صفر ادامه می‌یابد.

ادامه فعالیت نیکوکارانه خیران ستاد عتبات عالیات زنجان/ از اعطای وام به آسیب‌دیدگان کرونا تا پخت نان صلواتی

محمد امیرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از فعالیت 20 کارگاه در راستای تولید اقلام حفاظتی از زمان شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: در این راستا این کارگاه‌ها بیش از 580 هزار ماسک تولید کرده‌اند.

مسؤول مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات استان زنجان با بیان اینکه 17 موکب اربعین پای کار اقدامات انجام شده در ستاد در راستای مقابله با کرونا بودند، افزود: این اقدامات با همراهی یک هزار و 200 خادم انجام شده است.

وی به انجام 145 مرتبه عملیات ضدعفونی معابر توسط خادمان عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: این ضدعفونی‌ها با مصرف 145 هزار لیتر مواد انجام شده است.

امیرخانی ادامه داد: طی 6 ماه گذشته بیش از 5 هزار و 500 ژل و سایر مواد ضدعفونی کننده تهیه و در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است

مسؤول مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات استان زنجان تعداد دستکش‌های تهیه و توزیع شده در بین نیازمندان را توسط این ستاد 21 هزار جفت اعلام کرد و گفت: در این راستا 500 دست لباس گان هم تولید و توزیع شده است.

وی افزود: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا، 6 هزار و 885 بسته مواد غذایی با ارزش بسته‌ای 200 هزار تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

امیرخانی با اشاره به اینکه با 12 واحد نانوایی برای پخت و توزیع رایگان نان طی 6 ماه گذشته هماهنگ شده است، افزود: در این راستا 50 هزار قرص نان پخت و در بین مردم توزیع شده است.

مسؤول مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات استان زنجان به راه‌اندازی 12 آشپزخانه طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در این مدت 27 هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع شده است.

وی به کمک 67 میلیون تومانی خیران ستاد عتبات عالیات به نیازمندان در 6 ماه گذشته از سال‌جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت 44 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه هم به آسیب‌دیدگان از کرونا اهدا شده است.

امیرخانی تاکید کرد: اقدامات ستاد در جذب و توزیع کمک در بین نیازمندان تا تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/73004/ق/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول