اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پرداخت 8 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود یک هزار و 176 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال، مسکن و ودیعه مسکن از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد استان و اقشار نیازمند پرداخت شده است.

پرداخت 8 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با ارائه گزارش تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت این استان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بر اساس آمارهای موجود یک هزار و 176 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال، مسکن و ودیعه مسکن از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان و اقشار نیازمند پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند به صورت قرض‌الحسنه بوده است، افزود: طبق آمارهای موجود میزان تسهیلات قرض‌الحسنه اعطایی از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از ابتدای سال‌جاری تاکنون قریب به 8 میلیارد تومان بوده است.  

وی با اشاره به اینکه بخشی از خدمات معوض کمیته امداد استان زنجان به منظور کمک به رفع نیازهای ضروری خانواده‌های تحت حمایت در قالب تسهیلات کارگشایی به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود، ادامه داد: 816 فقره از مجموع تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی صندوق امداد ولایت از ابتدای سال‌جاری به میزان بیش از 3 میلیارد و 900 میلیون تومان  به همین منظور انجام شده است.

صفری با بیان اینکه یکی از خدمات مهم کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ایجاد زمینه اشتغالزایی آنها از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال است، اضافه کرد: با همین رویکرد و بهره‌گیری از منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون 114 فرصت شغلی جدید با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد و 125 میلیون تومانی این نهاد برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از یک میلیارد و 960 میلیون تومان نیز در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه برای کمک به تهیه، تکمیل، تعمیر، بهسازی و احداث مسکن 173 مددجو و تأمین ودیعه مسکن 54 خانواده تحت حمایت فاقد مسکن و مستأجر پرداخت شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول