اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش 12 درصدی مصرف آب آشامیدنی در زنجان/مردم صرفه‌جویی کنند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به افزایش 12 درصدی مصرف آب آشامیدنی در استان گفت: از مردم درخواست می‌شود، برای کمک به تامین آب پایدار برای همگان، در مصرف آب به طور جدی صرفه‌جویی کنند.

افزایش 12 درصدی مصرف آب آشامیدنی در زنجان/مردم صرفه‌جویی کنند

علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به افزایش دما مصرف آب در زنجان افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به افزایش 12 درصدی مصرف آب آشامیدنی در استان عنوان کرد: از مردم درخواست می‌شود، برای کمک به تامین آب پایدار برای همگان، در مصرف آب به طور جدی صرفه‌جویی کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به میزان افزایش مصرف آب شهروندان در ایام کرونا و فصل گرم سال، هیچگونه کمبود و یا قطعی آبی در استان رخ نداده است، بیان کرد: در صورت مصرف بهینه مشترکان، این خدمات همچنان به طور مستمر ادامه خواهد یافت.

جزء قاسمی با اشاره به اینکه کشور ایران در منطقه‌ای خشک و نیمه خشک قرار دارد، گفت: صرفه‌جویی در مصرف آب، به ویژه آب خانگی می‌تواند از بروز مشکلات تامین آب پیشگیری کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: شهروندان خود قاضی میزان مصرف آب باشند و در همه حال از هدر رفت این مایه حیات بخش جلوگیری کنند.

وی با اشاره به راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف آب ادامه داد: صرفه‌جویی در مصرف آب هنگام شستشو، استحمام و بهداشت باید سرلوحه کار مشترکان قرار گیرد تا در تامین آب شرب بهداشتی، سالم و پایدار با مشکل مواجه نباشیم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول