اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 48 هزار بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان زنجانی

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان که بالغ بر 48 هزار و 127 بسته غذایی و معیشتی توزیع شده است.

توزیع 48 هزار بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان زنجانی

فرهاد امندی امروز در گفت‌و‌گو خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اقدامات بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) با استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی و خیرین در دو مرحله در حال اجرا است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 5 هزار نقطه از اماکن و معابر عمومی و پرتردد در شهرها و روستاهای تابعه استان زنجان ضدعفونی و گندزدایی شده است، اضافه کرد: در این ایام 35 هزار بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی در مناطق محروم شهری و مراکز درمانی پخش شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش چهره به چهره نیز توسط بسیج سازندگی انجام شده است، عنوان کرد: کارگاه‌های تولید ماسک، گان و شیلد با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علوم پزشکی، خیرین و تولیدکنندگان پوشاک و بسیجیان دارای چرخ خیاطی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی 105 کارگاه فعال‌سازی شده است.

امندی با اشاره به اینکه ۱۷هزار بروشور تولید و در سطح جامعه توزیع شده است، بیان کرد: طراحی و بارگذاری پوسترهای متنوع، جذاب و با موضوعات «در خانه بمانیم» و «نیایش در منزل» و «ورزش‌های قابل اجرا در منزل» در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های پرمخاطب و رسانه‌ها نیز توسط تیم رسانه‌ای بسیج رسانه‌ای انجام شده است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حضور گروه‌های جهادی در نقاهتگاه برای کمک به پرستاران خاطر نشان کرد: همه این اقدامات با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های متولی و مسؤول با مشارکت بیش از 40 هزار و 662 نفر روز جهادگر انجام شده است و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان که بالغ بر 48 هزار و 127 بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان اقتصادی از قبال ویروس منحوس کرونا توزیع شده است، عنوان کرد: این مرحله از نیمه شعبان آغاز و تا پایان عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

امندی خاطر نشان کرد: از آغاز اجرای این طرح بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان توسط مردم خیر و شریف استان کمک شده که جای قدردانی دارد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: شماره کارت ۹۳۲۳ ۱۰۰۳ ۸۱۷۰ ۶۲۷۳ و شماره حساب ۱- ۱۱۵۰۲۹۲۹- ۳۵- ۳۸۱۰ برای جذب و هدایت کمک‌های مردمی استان زنجان به این امر اختصاص یافته است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول