اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت ۱۵ گروه جهادی بسیج فرهنگیان زنجان برای مقابله با کرونا

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۱۵ گروه جهادی بسیج فرهنگیان زنجان برای مقابله با کرونا در سطح فعالیت می‌کند.

فعالیت ۱۵ گروه جهادی بسیج فرهنگیان زنجان برای مقابله با کرونا

یوسف دولتیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور بسیج اعلام آمادگی کرد و از آن موقع در صحنه‌های مختلف از جمله آموزش، پیشگیری، تولید ماسک، مواد ضدعفونی و لباس مخصوص کادرهای درمانی، طرح غربالگری، ضدعفونی کردن محیط و اماکن عمومی و کمک به اجرای ایجاد فاصله اجتماعی و ... حضور داشته است.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج فرهنگیان نیز به‌عنوان یکی از اقشار بسیج در کنار سایر اقشار از نخستین روزها در این صحنه حضور داشت، بیان کرد: این بسیج در قالب 15 گروه جهادی مجاهدت و فعالیت داشت تا ایجاد آرامش، امنیت و سلامت مردم به این فعالیت ادامه خواهد داد. 

وی با اشاره به اینکه آموزش پیشگیری از بیماری کرونا و توزیع بروشور آموزشی در این ایام انجام شده است، ادامه داد: این اقدام توسط کانون‌های اداره کل، سلطانیه، خدابنده، گرماب، سجاس و بزینه‌رود انجام شده است.

دولتیاری با اشاره به اینکه تشکیل کانال آموزشی توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان نیز برای آموزش مقابله با بیماری کرونا انجام شده است، اضافه کرد: کمک به تجهیز سالن ورزشی به‌عنوان بیمارستان توسط کانون ناحیه خرم‌دره به همت بسیجیان فرهنگی انجام شده است.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سم‌پاشی و ضدعفونی مساجد، مدارس و معابر توسط کانون‌های دندی، طارم، سلطانیه انجام شده است، اضافه کرد: تولید ماسک به تعداد ۱۴ هزار عدد توسط کانون‌های خدابنده و اداره کل آموزش‌ و پرورش توسط فرهنگیان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه آگاه‌سازی از طریق کانال پیام‌رسان ایتا توسط سازمان و همه کانون‌ها برای مقابله و‌ پیشگیری از شیوع کرونا انجام شده است، اظهار کرد: توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده بین مردم و نیازمندان انجام شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول