اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بیشترین تاثیرات منفی اقتصادی ناشی از کرونا متوجه اقشار ضعیف است

عضو شورای شهر زنجان گفت: بیشترین تاثیرات منفی اقتصادی ناشی از کرونا متوجه اقشار ضعیف و کارگران فصلی است.

بیشترین تاثیرات منفی اقتصادی ناشی از کرونا متوجه اقشار ضعیف است

رزاق محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امروزه کشور در موقعیت حساسی به دلیل شیوع کرونا قرار گرفته و در نتیجه آن همه فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تاثیرات سوء ناشی از این شرایط متوجه اقشار کم‌درآمد و ضعیف است، تصریح کرد: یکی از این اقشار کارگران فصلی هستند که پیش از این نیز وضعیت زندگی آنها تعریف چندانی نداشت، چرا که شاهد رکود در ساخت و ساز بودیم.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه به عنوان به فعال صنفی کارگری از مسؤولین درخواست دارم که به خواسته‌ها و  نیازهای این قشر زحمت‌کش و آسیب‌پذیر توجه ویژه شود، افزود: انتظار می‌رود اولویت کمک به این قشر تسهیلات یا سبد معیشتی باشد.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم رسیدگی به موقع و کمک‌های دولت به این قشر خسارات و تبعات دامن‌گیری از این لحاظ را شاهد خواهیم بود، گفت: کارگران نیز دلخوش این بودند که در روزهای پایانی سال با کار طاقت فرسا و مزد اندک نانی سر سفره داشته باشند که به علت شیوع کرونا آن درآمد کم هم از دست رفت.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول