اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

روزانه 46 واقعه ولادت و 13 مورد وفات در زنجان ثبت شده است

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: روزانه 46 واقعه ولادت و 13 مورد واقعه وفات در استان زنجان ثبت شده است.

روزانه 46  واقعه ولادت و 13 مورد وفات در زنجان ثبت شده است

سید علی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال‌جاری تعداد 12 هزار و 937 مورد واقعه ولادت در استان زنجان به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه تعداد ولادت ثبت شده تا یک سال پس از وقوع در 10 ماه گذشته از سال‌جاری برابر با 13 هزار و 882 واقعه بوده است، عنوان کرد: درصد ثبت در مهلت به ثبت تا یک سال برابر با 99.56 درصد است.

وی با بیان اینکه تعداد ولادت ثبت شده در مهلت قانونی در 10 ماه گذشته از سال‌جاری 1398 برابر با 13 هزار و 834 واقعه بوده است، عنوان کرد: تعداد ولادت ثبت شده روزانه در این بازه زمانی، به طور تقریبی برابر با 46 مورد واقعه ولادت بوده که به طور تقریبی هر یک ساعت دو واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

شفیعی با بیان اینکه تعداد موالید پسر در 10 ماه گذشته از سال‌جاری برابر با 7 هزار و 89 واقعه بوده است، اضافه کرد: 6 هزار و 848 واقعه موالید دختر نیز در سال‌جاری به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: نسبت جنسی پسر به دختر در 10 ماه گذشته از سال‌جاری برابر با 103 است، یعنی به ازای ثبت تولد هر 100 دختر تولد 103 تولد پسر به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری نام‌های فاطمه، زهرا و حلما اسامی منتخب والدین زنجانی برای فرزندان دختر است، ادامه داد: امیرعلی، ابوالفضل و امیرعباس نیز نام‌های پرطرفدار برای فرزندان پسر است.

شفیعی با بیان اینکه تعداد وفات جاری ثبت شده در 10 ماه گذشته از سال‌جاری برابر 4 هزار و 189 واقعه بوده است، اضافه کرد: تعداد فوت ثبت شده تا یک سال پس از وقوع در این بازه زمانی برابر با 4 هزار و 229 واقعه است و درصد ثبت در مهلت به ثبت یک سال برابر 99.27 درصد است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه تعداد فوت ثبت شده در مهلت قانونی در 10 ماه گذشته از سال‌جاری برابر 4 هزار و 198 واقعه است، عنوان کرد: تعداد فوت جاری ثبت شده روزانه در سال‌جاری به طور متوسط برابر با 13 مورد واقعه وفات است که به طور تقریبی در هر دو ساعت یک واقعه وفات به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/73009/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول