اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ائمه جمعه استان زنجان: شکست معامله قرن قطعی است

تاکید بر برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر، تشریح معامله قرن و قطعی بودن شکست آن با توجه به تضییع حقوق مسلم فلسطینیان از جمله مباحث مطرح شده توسط ائمه جمعه در استان زنجان بود.

ائمه جمعه استان زنجان: شکست معامله قرن قطعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، دعوت به رعایت تقوای الهی، تاکید بر برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر، استفاده دشمن از فضای مجازی برای تغییر اعتقادات مردم و  تشریح معامله قرن و قطعی بودن شکست آن با توجه به تضییع حقوق مسلم فلسطینیان از جمله مباحث مطرح شده توسط ائمه جمعه در استان زنجان بود.

امام جمعه ابهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با سفارش خود و دیگر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، بخش‌های دیگری از نهج‌البلاغه مربوط به نامه 31 را که خطاب به امام حسن (ع) نوشته شده است، تشریح کرد.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی به ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره و تصریح کرد: مکتب امام(ره) شامل اندیشه‏‌ها، آراء، دیدگاه‌‏ها، فرامین و سیره عملى حضرت امام(ره) به ‏ویژه نظریه مترقى ولایت مطلقه فقیه، تنها منجر به پیروزى انقلاب اسلامى و تأسیس نظام اسلامى نشد، بلکه این مکتب داراى مولفه‌‏ها و شاخصه‌‏هایى است که با کمک آن‏ها، انقلاب اسلامى در مقابل توطئه‌‏هاى بیرونى، انحرافات داخلى و فتنه‏‌هاى مشترک عوامل داخلى و خارجى مصون ماند.

وی افزود: همه تریبون‌داران و معلمان و عزیزانی که در شبکه‌های اجتماعی و مجازی فعالیت دارند، باید در این دهه مبارک فجر که به منزله شب‌های قدر و ایام الله است، برکات این نظام را به نسل‌های سوم وچهارم انقلاب بازگو کنند.

رحیمی به طرح معامله قرن اشاره کرد و گفت: طرحی که طی روزهای گذشته رئیس جمهور آمریکا که از آن به عنوان معامله قرن نام می‌آورند، در واقع برای محو حقوق ملت فلسطین طراحی شده است.

همچنین امام جمعه قیدار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قیدار با تبریک پیشاپیش ایام الله دهه فجر را بر فجر آفرینان مردم با بصیرت ایران و بر همه علاقه‌مندان به جمهوری گفت: همان کاری که با ظهور و بعثت رسول گرامی صلی الله علیه و اله در حجاز پدید آمد، در ادامه بعثت و غدیر و عاشورا با قیام خلف صالح و فرزند صالح آن حضرت و عبد صالح، امام راحل(رضوان الله علیه) در ایران پدید آمد.

حجت‌الاسلام علی موسوی هدف اصلی انقلاب اسلامی را خارج ساختن مردم از دست حکومت طاغوت و براندازی حکومت استبداد و استقرار نظام اسلامی دانست و افزود: استقلال، آزادى و جمهورى اسلامى از مهمترین دستاوردهاى انقلاب اسلامى است، چرا که استقلال مهمترین ارمغان انقلاب اسلامى براى کشور ما بوده و به حیات و تاریخ ملت ما در عصر حاضر ارزش بخشید.

وی با تاکید بر اینکه رشد انقلاب اسلامی بر همه از جمله دشمنان عیان شده است، ادامه داد: دشمن برای تاثیرگذاری بر این روند به فکر تغییر باورها و سربازگیری از خود جبهه اسلامی است.

امام جمعه قیدار مهمترین ابزار دشمن برای تاثیرگذاری بر روند انقلاب اسلامی را فضای مجازی دانست و تصریح کرد: وقتی تحرکات دشمن را در فضاى مجازى رصد می‌کنیم نشان مى‏‌دهد که آنان به ‏دنبال تغییر باورها و اعتقادات و ارزش‌‏هاى جامعه اسلامى و انقلابى ما هستند و واقع آن‌ها در فضاى مجازى، لشکرى مجهز و گسترده تدارک دیده‌‏اند و جنگ جهانی روانی راه انداختند.

وی به رونمایی معامله موسوم به معامله قرن توسط ترامپ اشاره کرد و گفت: این طرح یک طرح مبهم و بی‌‏سر و ته است که می‏‌خواهد بیت‌المقدس و مسجدالاقصی را کاملا اشغال کند، قدس و اطراف آن را کاملا یهودی‌‏سازی کند و یک شهر دور افتاده را به نام پایتخت فلسطین جدید اعلام کند و هویت چند هزار ساله فلسطین را نابود کند.

موسوی تاکید کرد: هدف آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل از این طرح شیطانی دادن تنفس مصنوعی به جسم نیمه جان رژیم صهیونیستی است و در واقع می‌خواهند با این طرح حیات ننگین رژیم صهیونیستی تداوم یابد

انتهای پیام/73004/ق49

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول