اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نه قانونی، نه غیر قانونی!

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه اگر بگوییم انتصاب سرپرست شهرداری زنجان قانونی نیست، درست است اما غیرقانونی نیز نیست، گفت: در انتخاب سرپرست شهرداری خلا قانونی وجود داشت و گزاره‌های قانونی به ما کمکی نمی‌کرد.

نه قانونی، نه غیر قانونی!

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهرداد سلطانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اطلاعات و جزئیات جدیدی از پرونده شهردار و عضو شورای اسلامی شهر زنجان در دست نیست، اظهار کرد: وضعیت عضو شورای اسلامی شهر نیز پس از ارائه مدارک در هیأت حل اختلاف بررسی می‌شود. 

معاون امور عمرانی استاندار زنجان در پاسخ به سؤالی در مورد چالشی بودن شوراهای شهر زنجان در ادوار مختلف اظهار کرد: این چالش‌ها مختص شهر زنجان نبوده و عمدتا در خیلی از شهرها وجود دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه شکل دادن به شوراها نسبت به کشورهای توسعه یافته باید تمریناتی را پشت سر بگذاریم، عنوان کرد: چالش‌های پیش‌رو بخشی از این تمرین‌ها برای رسیدن به دموکراسی شهری است.

 سلطانی همچنین در مورد وضعیت عضو شورای اسلامی شهر و عضو علی‌البدل گفت: این موضوع نیازمند تعیین تکلیف عضو شورای شهر است و باید مدارک مورد نیاز به شورای هیأت حل اختلاف ارائه شود که تاکنون مدارکی در این زمینه از فرماندار زنجان دریافت نکردیم.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: بررسی وضعیت عضو شورای اسلامی شهر زنجان فرآیندی دارد که باید طی شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد غیر قانونی بودن انتصاب سرپرست شهرداری زنجان گفت: اگر بگوییم این انتصاب قانونی نیست، درست است، اما غیرقانونی نیز نیست.

سلطانی با بیان اینکه در انتخاب سرپرست شهرداری خلاء قانونی وجود داشت و گذاره‌های قانونی به ما کمکی نمی‌کرد، افزود: با تصمیم شورا و حمایت فرماندار از این برهه نیز گذر کرده و با شفافیت‌سازی این خلاءها رفع می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول