اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

راه سردار سلیمانی تا ریشه‌کن شدن کفر ادامه دارد

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ملت نستوه و بزرگ ایران و جهان اسلام بدانند سربازان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی حضرت امام خامنه‌ای عزیز مقاوم‌تر از گذشته ایستاده‌اند و راه پرافتخار او را در جبهه مقاومت و مبارزه با کفر جهانی ادامه خواهند داد.

راه سردار سلیمانی تا ریشه‌کن شدن کفر ادامه دارد

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به محضر مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده معظم شهدا اظهار کرد: ۴۱ سال مجاهدت این سردار رشید در دوران دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت، مبارزه با تروریسم در سوریه و عراق، نجات ملت‌های مسلمان از چنگال آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و تروریست‌ها، نمونه‌های کوچکی از رشادت‌ها و دلاوری‌های این شهید سرافراز در طول دوران حیات با عزت خود است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه آن سردار شهید والامقام که سراسر عمر با برکت خویش را در مسیر مجاهدت و مقاومت خالصانه و شجاعانه با شقی‌ترین دشمنان بشر و جهاد فی سبیل الله صرف کرده بود، به آرزوی دیرینه خویش نائل آمد.

وی تصریح کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با پیوستن به همرزمان شهید خویش، «عند ربهم یرزقون»گشت، تصریح کرد: ایمان کامل، تقوای بالا، اخلاق پسندیده، اخلاص، بصیرت، مجاهدت تام، خستگی ناپذیری، عشق به اسلام و مردم مسلمان، استکبار ستیزی، حضور به موقع و کارآمد در همه صحنه‌های سرنوشت ساز از ویژگی‌های سردار سپهبد قاسم سلیمانی بود.

سردار کرمی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: شجاعت، شهادت طلبی، دانش بالای فرماندهی و ولایتمداری کم نظیر نسبت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مقام معظم رهبری) از دیگر ویژگی‌های آن سردار محبوب و گرانقدر بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: ملت نستوه و بزرگ ایران و جهان اسلام بدانند سربازان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی حضرت امام خامنه‌ای عزیز مقاوم‌تر از گذشته ایستاده‌اند و راه پرافتخار او را در جبهه مقاومت و مبارزه با کفر جهانی ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: راه سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش ادامه خواهد داشت و جوانان این مرز و بوم به تأسی از سیره زندگی و مقاومت این شهید بزرگوار راه وی را ادامه خواهند داد.

گفتنی است، محل و زمان مراسم بزرگداشت یاد و خاطره این شهید سرافراز برای حضور ملت شهید پرور و اقشار مختلف مردم متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول