اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهید سلیمانی در کنار فرماندهی بی‌نظیر در میدان جنگ، یک دیپلمات کارکشته‌ بود

امام جمعه قیدار با بیان اینکه شهید سلیمانی در کنار فرماندهی بی‌نظیر در میدان جنگ، یک سیاستمدار و دیپلمات کارکشته‌ای بود که توانست دیگر کشورها را برای ورود به جبهه جنگ برای مقابله با تروریست‌ها در سوریه اقناع و همراه‌‌سازی کند، گفت: دشمن بداند ترساندن عاشقان شهادت از شهادت امری بیهوده است.

شهید سلیمانی در کنار فرماندهی بی‌نظیر در میدان جنگ، یک دیپلمات کارکشته‌ بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره اینکه شهادت سردار عزیز قاسم سلیمانی، همه را غرق ماتم و عزا کرد، اظهار داشت: در حمله جنایات بار امریکا، چند نفر از همراهان شهید سلیمانی از  جمله فرماندهان و رزمندگان حشدالشعبی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند

امام جمعه قیدار با بیان اینکه کارنامه فرماندهی سردار سلیمانی، نقاط درخشان بسیاری وجود دارد که بسیاری از آنها شاید برای همیشه پنهان بماند، چرا که بیش از نیمی از عمر 40  ساله خدمت خود را در گمنامی گذارنده است، افزود: سال‌ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند. 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در کنار فرماندهی بی‌نظیر در میدان جنگ، یک سیاستمدار و دیپلمات کارکشته‌ای بود که توانست دیگر کشورها را برای ورود به جبهه جنگ برای مقابله با تروریست‌ها در سوریه اقناع و همراه‌‌سازی کند، تصریح کرد: دشمن بداند ترساندن عاشقان شهادت از شهادت امری بیهوده است.

موسوی دی را یادآور مناسبت‌های بسیار دانست و افزود: یکی از این مناسبت‌ها حادثه 19 دی سال 56 مردم قم است.

امام جمعه قیدار بر لزوم به کار گرفتن بصیرت در تحلیل امور تاکید کرد و گفت: بصیرت یعنی تشخیص و اقدام به موقع انسان به لحاظ شم سیاسی و تحلیل خود است و در این راه باید رشد کرده و به درجه‌ای برسد که حوادث را پیش از وقوع حس و قبل از دیر شدن اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه قیام ۱۹ دی درس‌‏های زیادی برای امروز ما دارد، تصریح کرد: شناخت لحظه و درک صحیح از نیاز زمانه، شناخت طرح و برنامه دشمن،  امید به آینده و توکل به خدا و در نهایت مجاهدت و خستگی ناپذیری و ایستادگی در میدان از درس‌های این روز است که همواره باید مد نظر در ادامه راه قرار گیرد.

موسوی تاکید کرد: عکس‌العملی که مردم عزیز در فتنه 88 داشتند و آن حماسه با شکوهی که با حضور میلیونی در 9 دی 88 آفریدند، درسی بود که برای همیشه از 19 دی گرفته بودند.

امام جمعه قیدار با تقدیر از مردم برای حضور باشکوه در مراسم 9 دی گفت: من لازم می‌دانم از مردم عزیز ایران به ویژه مردم شهید پرور قیدار به خاطر حضور حماسی و باشکوهشان در سالگرد یوم‌الله نهم دی‌ماه سپاسگزاری کنم.

وی اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به دستور رضاخان پهلوی در 17 دی 1314 را یادآور شد و گفت: این واقعه برای عبرت آموزی باید همواره یادآوری شود.

انتهای پیام/73004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول