اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری آزمون‌های سراسری پیام‌ نور عدالت تحصیلی را فراهم ساخته است

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام‌نور برگزاری آزمون‌های هماهنگ و کشوری دانشگاه پیام نور را نقطه قوت و مزیتی رقابتی این دانشگاه عنوان کرد و گفت: این امر موجب رقابت و ایجاد عدالت تحصیلی شده است.

برگزاری آزمون‌های سراسری پیام‌ نور عدالت تحصیلی را فراهم ساخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ضماهنی ظهر امروز در جریان بازدید از دانشگاه پیام‌نور زنجان و شیوه برگزاری امتحانات این دانشگاه، برگزاری آزمون‌های هماهنگ و کشوری دانشگاه پیام نور را نقطه قوت و مزیت رقابتی این دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای آزمون‌های همزمان و یکپارچه با این سطح از گستردگی، دقت و سرعت عمل، نیازمند بهره‌مندی از توانمندی‌های گوناگونی است که کارکنان متعهد و پرتلاش دانشگاه توانسته‌اند به آن دست پیدا کنند.

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام‌نور افزود: طی سال‌های متمادی با سختکوشی، ممارست و کار مجاهدانه به شکلی شایسته و کم نظیر مهارت‌های لازم را در راستای اجرای هر چه بهتر امتحانات کسب کنند.

وی گفت: به برکت وجود چنین توانمندی‌هایی است که اکنون، آزمون‌های پیام نور با کیفیتی مثال‌زدنی برگزار می‌شود که به تعبیر صاحب‌نظران و متخصصان امر، این مهم می‌تواند در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی مایه مباهات نظام آموزش عالی کشور به شمار آید.

ضماهنی همچنین بر ضرورت استمرار روند روزآمدی در شیوه برگزاری امتحانات تأکید کرد و گفت: کارکنان اداری و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه درونی این مجموعه محسوب می‌شوند و از مدیران ارشد سازمان مرکزی به ویژه در حوزه اداری و مالی انتظار می‌رود با ارائه طرح‌های انگیزشی بتوانند در چارچوب اختیارات و امکانات موجود، به نحوی مناسب‌تر، خدمات صادقانه همکاران را جبران کنند.

انتهای پیام/73005/ق/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول