اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آقای ممبینی چرا با حضور شما مهرداد نجفی دیده نشد؟

بیانیه کمیته داوران فدراسیون فوتبال که در سایت رسمی فدراسیون منتشر شده تاکید بر رعایت شایسته سالاری در چیدمان داوری دارد! اما جناب ممبینی با این ادعای شایسته سالاری جایگاه مهرداد نجفی چرا نادیده گرفته شده؟ کدام شایستگی را این داور جوان زنجانی نداشته که شما او را در این مدت ندیده‌اید؟

آقای ممبینی چرا با حضور شما مهرداد نجفی دیده نشد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان رضا داداشی در یادداشتی به دفتر خبرگزاری فارس در مورد اتفاق روی داده برای کمک داور زنجانی آورده است: مهرداد نجفی کمک داور شایسته زنجانی به اعتراف همه کارشناسان طراز اول داوری کشورمان یکی از بهترین کمک داوران ایران در سال‌های اخیر بوده است به طوری که همه قضاوت‌های وی در لیگ برتر حتی در سخت‌ترین بازی‌ها و یا در لیگ دسته اول و امتیازهای کسب کرده از سوی ناظرین مسابقات سند محکم حقانیت این جوان شایسته است. 

در کنار این صحبت‌ها موفقیت وی در کلاس‌ها و تست‌های مربوطه نشان می‌دهد که نباید از کنار این اسم به سادگی گذشت.

بیانیه کمیته داوران فدراسیون فوتبال که در سایت رسمی فدراسیون منتشر شده تاکید بر رعایت شایسته سالاری در چیدمان داوری دارد! اما جناب ممبینی با این ادعای شایسته سالاری جایگاه مهرداد نجفی چرا نادیده گرفته شده؟ کدام شایستگی را این داور جوان زنجانی نداشته که شما او را در این مدت ندیده‌اید؟ ملاک شایسته سالاری مورد ادعای شما چیست که مهرداد نجفی آنها را نداشته است؟

آیا  قضاوت‌های درخشان وی در لیگ برتر و لیگ یک شایستگی او را به اثبات نرسانده؟ چرا باید بعد حضور شما مهرداد نجفی دیده نشد؟ همه شاهد بوده‌ایم که نجفی برای رسیدن به این مرحله چه سختی‌ها و زحمات طاقت فرسایی را متحمل نشده است؟ چه عشق و امیدی برای آینده داوری خود ترسیم نکرده است؟

مهرداد نجفی با امید رسیدن با بالاترین قله‌های داوری زندگی خود را شکل داده... حال شما با دادن یک بیانیه و به بازی گرفتن کلمات ارزشمندی چون عدالت، شایسته سالاری و لیاقت می‌خواهید از زیر بار مسؤولیت و وجدان کاری شانه خالی کنید و به سادگی بگویید تکذیب می‌کنم ... شما چه چیز را تکذیب میکنید؟ سوابق درخشان مهرداد نجفی را در مقابل وجدان خود قرار دهید آن وقت اگر توانایی داشتید تکذیب کنید!

شما با ندیدن این جوان شایسته در واقع عشق و امید و شور و شوق را از او گرفتید این همان نکته‌ای است که شما را راحت نخواهد گذاشت چه بخواهید این درک کنید چه نخواهید... مهرداد نجفی دوباره خواهد ایستاد برای آینده‌اش.

انتهای پیام/73002/ق/گ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول