اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آنهایی که شیفته آمریکا هستند، مردم را از جنگ می‌ترسانند

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه به فرموده رهبر انقلاب جنگی رخ نخواهد داد، گفت: نفوذی‌ها و کسانی که نتوانستند به وعده‌هایشان عمل کنند و آنهایی که شیفته آمریکا هستند، مردم را از جنگ می‌ترسانند.

آنهایی که شیفته آمریکا هستند، مردم را از جنگ می‌ترسانند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با بیان اینکه فلسفه اصلی روزه، کسب تقواست، اظهار داشت: رمضان ماهى است که ابتدایش رحمت، میانه‌اش مغفرت و پایانش آزادى از آتش جهنم است.

امام جمعه سلطانیه با تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی و با تاکید بر اینکه مقاومت تنها راه مقابله با دشمن است و همانطور که رهبر انقلاب اسلامی بارها تاکید کردند جنگی رخ نخواهد داد، افزود: نفوذی‌ها و کسانی که نتوانستند به وعده‌هایشان عمل کنند و آنهایی که شیفته آمریکا هستند، برای فرار از پاسخگو بودن در برابر مشکلات، همیشه سایه جنگ را بر سر ملت نگه می‌دارند و مردم را از جنگ می‌ترسانند.

وی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ اراده‌هاست و در جنگ اراده‌ها هر کسی که خودباور و اراده قوی داشته باشد پیروز است، تصریح کرد: دشمن تحریم را اهرم فشار قرار داده و مقاومت، این اهرم را خواهد شکست.

حسینی‌نسب با انتقاد از ادعای برخی مسؤولان، مبنی بر نداشتن اختیار و با بیان اینکه هر کسی که در کشور مسؤولیتی را قبول می‌کند و یا برای کسب مسؤولیت، خود را به آب و آتش می‌اندازد، از میزان اختیارات و وظایف خود آگاه است، و مقام معظم رهبری در سال ۹۲ فرمودند به نامزدهای گوناگون عرض می‌کنم جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروز شما را جلوی خودتان گذاشتند یا پخش کردند، شرمنده نشوید؛ جوری وعده بدهید که اگر چنانچه آن وعده را بعداً به رخ شما کشیدند، مجبور نباشید تقصیر را گردن این و آن بگذارید که نگذاشتند، نشد، کاری را که می‌توانید انجام دهید، وعده بدهید، افزود: ادعای نداشتن اختیار، فرافکنی و برای فرار از پاسخگویی است و از هیچ کس پذیرفته نیست.

امام جمعه سلطانیه در ادامه با تأسف بار خواندن اتفاقات اخیر در دانشگاه تهران و یک روز بعد از آن در دانشگاه زنجان، و با بیان اینکه تذکر لسانی وظیفه همگانی است و ماه رمضان ماه امر به معروف و نهی از منکر است، به هنجارشکنی و توهین به مقدسات توسط عده‌ای که نمی‌توان آنها را دانشجو نامید،که به خاطر تذکر برای حفظ حرمت ماه رمضان بر علیه حجاب تجمع می‌کنند، افزود: دانشگاه جای توهین به مقدسات اسلام و انقلاب نیست و البته هنجارشکنی عده‌ای قلیل نباید به نام دانشجو و دانشگاه نوشته شود.

وی با بیان اینکه اینگونه افراد با این اعتقادات در کشور به هر مسؤولیتی برسند چه استاد، چه پزشک و ...خیانت می‌کنند، گفت: حجاب و روزه از مسلمات اسلام و ضروریات دین است و کسانی که مشکل معیشت و اقتصاد را نمی‌توانند حل کنند حداقل در مسائل دینی از مجریان قانون خدا حمایت کنند.

حسینی‌نسب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف تاکید کرد: اگر جامعه‌ای نتواند مصرف خود را کنترل کند نیازمند دیگران می‌شود و بهینه‌سازی و اصلاح الگوی مصرف عامل نجات کشور است.

انتهای پیام/73002/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول