اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در مدارس زنجان

مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در مدارس زنجان گفت: رویکرد این طرح، جمع‌آوری کمک‌ها نقدی است.

اجرای طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در مدارس زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هادی توفیقی ظهر امروز در حاشیه برگزاری طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» اظهار کرد: دانش‌آموزان نیز به یاری زلزله‌زدگان می‌شتابند.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به اینکه «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» با رویکرد کمک دانش‌آموزان به افراد سیل‌زده انجام می‌شود، افزود: رویکرد اجرای این طرح افزایش حس نوع‌دوستی در بین دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به مشارکت چهار سازمان دانش‌آموزی در اجرای طرح باران مهربانی عنوان کرد: بسیج دانش‌آموزی، انجمن اسلامی دانش‌آموزان، شاخه جوانان جمعیت هلال احمر و سازمان دانش‌آموزی در اجرای این طرح شرکت دارند.

توفیقی خاطر نشان کرد: طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها، در راستای ترویج نوع‌دوستی، تلاش، ایثار، مشارکت، همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌ها آسیب دیده و انسجام دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا اجرایی می‌شود.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به اینکه تاکید اجرای این طرح بر جمع‌آوری هدایای نقدی است، گفت: با این اقدام شرایط برای ساخت و بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: با این وجود کمک‌های غیر نقدی کودکان و نوجوانان نیز جمع‌آوری و پس از ساماندهی در اختیار کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده قرار می‌گیرد.

توفیقی با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی‌های انجام شده طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در همه مدارس استان زنجان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: این طرح آغاز شده و به مدت یک هفته اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول