اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال توسعه استان زنجان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال توسعه استان است.

دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال توسعه استان زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر پیش از ظهر امروز در بازدید از خبرگزاری فارس زنجان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مراکز آموزشی استان به دنبال توسعه زنجان بوده و در این زمینه فعالیت‌های متعددی انجام می‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به برخی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط دانشگاه آزاد اسلامی افزود: یکی از موضوعاتی که دانشگاه آزاد اسلامی به سرعت در این زمینه وارد شد کمک به مردم استان‌های سیل‌زده بود.

وی تصریح کرد: با توجه به روحیه جهادی خوبی که در دانشجویان است با سرپرستی بسیج دانشجویی نخستین گروه جهادی که در منطقه حضور پیدا کرد از دانشگاه آزاد بود و دانشگاه دوشادوش مسؤولان استانی همکاری خوبی داشت.

فیروزفر با بیان اینکه هنوز هم این موج کمک به استان‌های سیل‌زده فروکش نکرده و ادامه دارد و علاوه بر این دانشگاه آزاد یک ستادی در منطقه تشکیل داده است، افزود: در همین راستا یک گروه در آنجا شکل گرفته است و  یک بخش از شهر پل دختر تحت مسؤولیت دانشگاه آزاد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه حجم خسارات وارده در منطقه بسیار زیاد است و نیازمند کمک است، تصریح کرد: همه گروه‌ها پای کار در منطقه هستند و دانشگاه آزاد نیز به نوبه خود فعالیت‌های بسیاری در آنجا انجام داده است.

وی در ادامه میزان کمک‌های کانون امام حسن مجتبی (ع) دانشگاه آزاد به مناطق سیل‌زده را 35 میلیون ریال کمک نقدی، اهدای داوطلبانه یک روز حقوق کارکنان به مناطق سیل‌زده و جمع‌آوری 60 میلیون ریال کمک نقدی اعلام کرد و گفت: همچنین دو محموله کمک نیز به گلستان و لرستان ارسال شده است.

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی زنجان افزود: همچنین با توجه به خرابی‌های به وجود آمده دانشگاه آزاد اسلامی زنجان حمایت و سرپرستی 10 خانوار بی‌سرپرست را در منطقه قبول کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن اقدامات خصمانه ترامپ در مقابل سپاه افزود: همانند اکثر موارد عدم شناخت از روحیه اسلامی ایرانی هموطنان ما، از سوی سردمداران آمریکا موجب اشتباه شد و قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی ناشی از همین امر بود.

فیروزفر ادامه داد: همین حرکت نابخردانه از سوی آمریکا و ترامپ موجب  تقویت سپاه شد و همه مردم حمایت خود را از سپاه اعلام کردند.

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی زنجان با اشاره به موفقیت‌های سپاه در 40 سال گذشته گفت: سپاه در طول چهار دهه گذشته رسالت خود را در مقابل ملت انجام دادند و در راستای حفظ امنیت ملی تلاش کردند.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول