اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

برگزاری جشنواره خوارزمی در همه مدارس دوره اول متوسطه زنجان

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: جشنواره خوارزمی همانند سال‌های گذشته در همه مدارس دوره اول متوسطه زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره خوارزمی در همه مدارس دوره اول متوسطه زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود شهبازی ظهر امروز در حاشیه برپایی بازارچه کارآفرینی در دبیرستان فرزانگان یک زنجان اظهار کرد: جشنواره‌های مختلفی در سطح مدارس در دوره اول متوسطه برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی یکی از جشنواره‌های موفق در مدارس است، ادامه داد: وظیفه این جشنواره بروز خلاقیت و رشد آنها در مدارس است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید در کنار مبانی نظری مهارت را نیز فراگیرند، افزود: با ایجاد بستری برای رقابت سالم، استعداد دانش‌آموزان بروز می‌یابد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی در 6 محور اجرایی می‌شود، گفت: یکی از این محورها برپایی بازارچه‌های کارآفرینی از دست‌سازه‌های خود دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در این بازار با فضای کسب و کار آشنا می‌شوند، اضافه کرد: استان زنجان یکی از موفقیت‌‌ترین استان‌ها در برگزاری این بازار بوده است.

شهبازی با اشاره به ویژگی‌های دوره اول متوسطه برای اجرای جشنواره نوجوانخوارزمی بیان کرد: مدارس این دوره پویاتر؛ شاداب‌تر بوده و با عارضه‌ای به نام کنکور مواجه نیست.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته استان زنجان در برپایی بازارچه‌های کارآفرینی رتبه نخست کشور را از آن خود کرده است، بیان کرد: در بخش‌های دست‌سازه‌ها و پژوهش نیز جایگاه دوم را کسب کردند و در زبان خارجی و آزمایشگاه نیز رتبه سوم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکید وزارت آموزش و پرورش در برگزاری جشنواره‌ها مرحله مدرسه‌ای است، گفت: بر همین اساس بیشترین تاکید بر اجرای مرحله آموزرشگاهی بوده و در همه رشته‌ها است.

شهبازی با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی در همه مدارس متوسطه دوره اول اجرایی می‌شود، ادامه داد: در راستای برگزاری بازارچه‌های کارآفرینی هم امکان برپایی این بازارچه در داخل مدارس و هم بین چند مدرسه وجود دارد.

انتهای پیام/73009/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول