19 اردیبهشت 1405

مستضعفانی که علیه «اقلیت رانتی» به خیابان آمدند

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این روزهای حضور خیابانی، کنار رفتن حاشیه‌سازانی است که سال‌ها خود را به جای اکثریت مردم معرفی می‌کردند. آنهایی که همیشه از «مردم» گفتند اما هرگز در سختی‌ها کنارشان نبودند.
تصویر نمایه‌ی ‌فردین سنگ چیان‌
@Fsangchian19 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اقلیت رانتخوار در همین سیستم امکان رشد و چپاول پیدا کرد.مثال فساد کرسنت تا زمین ازگل و......از ضعف سیستم های بازرسی تا عدم قاطعیت قوه قضائیه و برخی مصلحت اندیشی ها باعث گسترش این شبکه های الیگارش و هزار فامیل شد!حال که فهم ملت ایران و از خود گذشتگی نیروهای نظامی باعث جان گرفتن دوباره انقلاب اسلام…نمایش بیشتر
این ظلم وقتی که زالو هاتو جیب این مردم میلولنوقتی که خیلی از این مردمبی پول بی پول بی پولن
14:26 - 19 اردیبهشت 1405

1 واکنش
100 بازدید