فورییاسمین پهلوی با تام مورلی فرار کرده و رضا به دنبال اوست !
@Javatibnd26 فروردین 1405تعليقًا علىاینترنشنال ک دیگه گاو پیشونی سفیده حتی برای خنده هم این شبکه نکاه نکنید چون قطعا خیلی زود ب ادمی کودن و مونگول تبدیل خواهید شد بهتره اسم شبکش بذارن سخنگوی اسراییل نشنال
@Shaghayegh1ashk26 فروردین 1405در همه دنیا اختلاف سلیقه همیشه هست؛ حتی به سیاستهای حکومت. به طور مثال امروز علیه عون تجمع در شمال لیتانی لبنان برگزار شد. اما یک جایی میرسد که دیگر پای جان و امنیت مردم به میان میآید؛ دیگر مساله اختلاف دیدگاه نیست، بلکه خط باریکی میان وطنپرست و بیوطن شکل میگیرد.
@Macbeth26 فروردین 1405تعليقًا علىفکر کن اگر حسین درخشان بفهمد که به او گفتهاید اپوزیسیون بد جوری ناراحت بشود ها. باز هر طور صلاح است
@user17762036839526 فروردین 1405تعليقًا علىمردم عریزه ایران بارها نشون دادن باهوش و هوشیار هستن لطفا نت رو متصل کنید این شبکه لجن و منفور و کثیف رو تو صفحات خودشون نابود کنیم. ما پیروزه جنگ هستیم اجازه بدین انتقام این همه سال حقارت و تحریم رو از رژیم کودک کش امریکایی و اینترعنشال بگیریم.
@EngforIRAN26 فروردین 1405تعليقًا علىاینترنشنال بلندگو و خون شوی رژیم کودککش صهیونستی اسرائیل هستی و خاک بر سر رضا پهلوی و طرفدارهاش..خون جوونهای ۱۸ و ۱۹ دی و کودکان غزه لبنان و ایران به گردن شماهاست
@Shaghayegh1ashk26 فروردین 1405تعليقًا علىجای درست تاریخ باید ایستاد حتی اگر قدرتمندان، ثروتمندان روبهرویت باشند، حتی اگر اکثریت مقابلت دندان تیز کرده باشند. "ایمان و باور" اینها فقط یک واژه نیستند، یک کلمه نیستند. اینها آنقدر قدرت دارند که تاریخ را له کنند. بسیاری از فریبخوردگان را دیدم که امروز به آغوش خیابانهای ایران برگشتهاند.
@Jangzade26 فروردین 1405تعليقًا علىخیلی خیلی شبکه بدیه. اگر طولانی مدت نگاه کنید حتما نیاز به قرص آرامبخش پیدا میکنید.رحم کنید به خودتون و خانواده هاتون و این شبکه رو حذف کنید خصوصا برای سالمندا. عمدا ناراحت میکنه مردمو و یکی رو صدتا نشون میده.
@Hate_niggerson26 فروردین 1405تعليقًا علىالان چطوری ۱۸ هزار نفر اون رو ری استوری کردن وقتی ما اینترنت نداریم و اکثریت ایرانی های خارج هم ضد ولایت هستندو خارجی های طرفدار هم بعید بدونم فارسی بلد باشنیعنی واقعا ۱۸ هزار سیم سفید داریم؟!خب به ماهم بدین بریم استوری کنیم
@Alireza137426 فروردین 1405تعليقًا علىدلخوش کردن به این موارد فقط خودمان را فریب میدهد.اول اینکه فرق است بین مخاطب عامه و افرادی که قدرت تحلیل دارند و ضد شبکه شده اند.دوم اینکه حتی اگر اوضاع خیلی برای شبکه بد شود (که بنده فکر میکنم فاصله زیادی با این نقطه داریم) در نهایت شبکه ای جدید با رنگ و بویی جدید، با همان اهداف سابق راه می انداز…أظهر المزيد
@user17722907235226 فروردین 1405تعليقًا علىاین اینترنشنال بیشتر شعبه دوم اصلاح طلبهاست معاون ارشاد دولت خاتمی رئیسش شده یه سری هم کارمندان و خبرنگاران صداوسیما رفتند اونجا کار گرفتند
@user17682287629826 فروردین 1405تعليقًا علىمی گفتند از ایران حرف می زنیم اما در تمام جنگ نگران بوده هستند که شلوار سربازان کودک کش اسرائیل خیس بشه
@Amirhosein7826 فروردین 1405تعليقًا علىتقریبا هیچکدوم اپوزیسیون نبودن و همین اصلاح طلبان اونور آبی انمثل نامجو و خلجی 😂😂
@user17750401743226 فروردین 1405دیگه رسانه ایی که منبع و سورس خبراش اصغر بقال و اکبر سبزی فروش محله باشه معلومه حال و روزش چی هست. ولی یک نکته ای اگر اینترنت قطع نمیکردید مخاطب های اینترنتشنال اینقدر الکی زیاد نمی شدند بمباران خبری فیک نمی شدند مردم اطلاعات درست و دقیق از منبع اینترنت بدست می اوردند
@Hamle26 فروردین 1405تعليقًا علىسیاست قطع اینترنت مردم رو بیشتر تو بغل اینترنشنال انداختدیدید که با قطع اینترنت هم بانک هک کردند هم در اصفهان چه کردند