تلویزیونی که یک دهه پیش با سوء استفاده از نام ایران توانست برای خود اسمی دست و پا کند پس از گذشت کمتر از ۱۰ سال چهره از نقابش انداخت. این رسانه از روز اول با حمایت سعودیها تاسیس شد اما از میانه راه با تغییر کارفرمایش سمت اسرائیل سوق پیدا کرد.
الان چطوری ۱۸ هزار نفر اون رو ری استوری کردن وقتی ما اینترنت نداریم و اکثریت ایرانی های خارج هم ضد ولایت هستندو خارجی های طرفدار هم بعید بدونم فارسی بلد باشنیعنی واقعا ۱۸ هزار سیم سفید داریم؟!خب به ماهم بدین بریم استوری کنیم