26 فروردین 1405

اینترنشنال را ضدانقلاب هم گردن نمی‌گیرد

تلویزیونی که یک دهه پیش با سوء استفاده از نام ایران توانست برای خود اسمی دست و پا کند پس از گذشت کمتر از ۱۰ سال چهره از نقابش انداخت. این رسانه از روز اول با حمایت سعودی‌ها تاسیس شد اما از میانه راه با تغییر کارفرمایش سمت اسرائیل سوق پیدا کرد.
الان چطوری ۱۸ هزار نفر اون رو ری استوری کردن وقتی ما اینترنت نداریم و اکثریت ایرانی های خارج هم ضد ولایت هستندو خارجی های طرفدار هم بعید بدونم فارسی بلد باشنیعنی واقعا ۱۸ هزار سیم سفید داریم؟!خب به ماهم بدین بریم استوری کنیم
02:14 - 26 فروردین 1405

45 واکنش
15٫8k بازدید



1 پاسخ

@Sina8026 فروردین 1405
در پاسخ به و
ما هشت میلیون مهاجر داریم که سرجمع بگو یک میلیون هم موافق باشند دیگه هجده هزار نفر عدد بزرگی نیست واقع بین باشید