پروکسی های جدیدم کار میکننولی این قدیمیا هیچ کاری نمیکننالبته پینگ پروکسی های جدیدم هم خوبن و ضعیفن مثلا از پینگ دو عددی میشن پینگ چهارعددیمنم دی ماه از روبیکا کانفینگ و پروکسی برمیداشتم 😿 با AM تانل هم میشه وصل شد ولی خیلی ضعیفهجدیدارو از کانال و گروه های سروش برمیدارم#اینترنت #اینترنت_آزاد
این خبر حذف شده است.
