اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کاهش 7 درصد مرگ‌ و‌ میر با طرح 247 در بیمارستان افشار یزد

سرپرست بیمارستان افشار یزد اجرای طرح ۲۴۷ از جمله اقدامات شاخص این بیمارستان در استان یزد است، گفت: اجرای طرح ۲۴۷ در بیمارستان افشار توانسته هفت درصد میزان مرگ و میر در استان یزد را کاهش دهد.

کاهش 7 درصد مرگ‌ و‌ میر با طرح 247 در بیمارستان افشار یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، دکتر سید مصطفی سیدحسینی ظهر امروز در نشست خبری خود با بیان این‌که بیمارستان افشار در استان یزد ۲۲۰ تخت مصوب دارد، اظهار کرد: در حال حاضر این بیمارستان با ۱۷۹ تخت فعال در این بیمارستان خدمت ارائه می‌کند.

وی افزود: از سال ۸۴ تا ۱۴۰۱، بالغ بر ۶۰ متخصص قلب از بیمارستان افشار استان یزد فارغ التحصیل شدند که اغلب آنها بومی بودند.

سرپرست بیمارستان افشار یزد گفت: برخورداری از ۵۲ تخت سی‌سی‌یو، ۱۳ تخت آی‌سی‌یو، ۱۰ تخت آی‌سی‌یو اطفال و ۲۸ تخت داخلی قلب یکی دیگر از ویژگی‌های خدمت رسانی در این بیمارستان است.

وی در خصوص کادر درمانی و اداری این بیمارستان نیز تصریح کرد: در حال حاضر ۳۹۸ پرستار و بهیار، ۴۵۲ نفر به عنوان کادر اداری و ۲۲۴ نفر پزشک متخصص و فوق تخصص در بیمارستان افشار فعالیت می‌‌کنند.

دکتر سیدحسینی در ادامه فعالیت خیری تحت عنوان موسسه خیریه را از جمله مزیت‌های اجرایی بیمارستان افشار در استان یزد دانست و بیان کرد: تعویض دریچه قلب، جراحی عروق، اعمال ارتوپدی، تعویض عروق، بستن سوراخ‌های داخل قلب بدون جراحی، آنژیوگرافی اطفال و اطفال، پیس میکرگذاری دائم و موقت و والوپلاستی اطفال از جمله اعمال انجام شده در این بیمارستان است.

وی با بیان این‌که اجرای طرح ۲۴۷ از جمله طرح‌های شاخص انجام شده و در دستور کار بیمارستان افشار در استان یزد است، گفت: در این طرح خدمت‌رسانی در ۲۴ ساعته شبانه روز و در هفت روز هفته توسط متخصصان قلب انجام می‎شود.

سرپرست بیمارستان افشار با بیان این‌که طبق بررسی‌های انجام شده در ماه حدود ۳۵ نفر از شهروندان دچار حادثه گرفتگی دریچه قلب می‌شوند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح ۲۴۷ توانسته حدود هفت درصد مرگ و میر را در استان یزد کاهش دهد.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول