اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

فشار به سازمان برنامه‌ریزی برای دستکاری آمار تورم یزد تکذیب شد

در پی انتشار مطلبی با عنوان «فشار به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای دستکاری آمار تورم استان» سازمان برنامه ریزی یزد با انتشار مطلبی این ادعا را تکذیب کرد.

فشار به سازمان برنامه‌ریزی برای دستکاری آمار تورم یزد تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در خصوص انعکاس مطلبی با عنوان «فشار به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای دستکاری آمار تورم استان» در برخی رسانه‌ها به استحضار مردم استان و اصحاب رسانه میرساند: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به نمایندگی از مرکز آمار ایران به عنوان یک سازمان تخصصی و حرفه‌ای در تولید آمار از مسئولیت علمی و اخلاقی خویش در زمینه دقت و کیفیت آمارهای تولیدی آگاه بوده و همواره سعی نموده با رعایت تمام استانداردهای آماری و نظارت دقیق، با کیفیت‌ترین داده‌ها و اطلاعات را در اختیار برنامه ریزان و سیاست گذاران قرار دهد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، لازم به ذکر است؛ وجود هرگونه فشار به این سازمان برای تغییر در آمار تکذیب شده و اساساً با توجه به روش استاندارد اجرای طرح‌های آماری و لایه‌های قوی نظارتی از سوی سازمان استان و مرکز آمار ایران، در این خصوص هیچ گونه مداخله‌ای امکان پذیر نیست.

ضمنا مسئولین استان نیز هیچگاه آمارهای رسمی و تولیدی را زیر سوال نبرده و همواره با اطمینان از کیفیت این آمارها و پذیرش آن ها به دنبال تحلیل درست و یافتن دلایل تغییر شاخص ها بوده‌اند تا بتوانند به راه حل‌های درستی برای حل چالش ها و مشکلات دست یابند.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول