اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اجرای پویش بزرگ درختکاری در یزد/ 14 هزار اصله نهال توزیع شد

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد در مراسم روز درختکاری گفت: در آستانه فرارسیدن بهار طبیعت و به مناسبت روز درختکاری پویش کاشت نهال در مناطق پنجگانه شهرداری یزد اجرا شد.

اجرای پویش بزرگ درختکاری در یزد/ 14 هزار اصله نهال توزیع شد

 فاطمه زارع رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی یزد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این استان،‌ اظهار کرد: همزمان با روز درختکاری، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین شهرداری برای کاشت نهال در مناطق پنجگانه شهرداری، از جمله بلوار شادمان و بلوار شهید ابراهیم ترک حضور به عمل آوردند.

وی با اشاره به این‌که کانون تولید اکسیژن، جذب دی‌اکسید کربن، پناهگاه و استراحتگاه روزهای داغ تابستان بخشی از مزایا و امتیازات یک درخت است،‌ افزود: به همین منظور تعداد ۱۴هزار نهال با محوریت سازمان سیما و منظر شهرداری یزد در مناطق پنجگانه شهرداری از جمله بلوار حضرت ولیعصر عج، بوستان شهدای هفتم تیر، بوستان آزادگان، بوستان بزرگ شهر و بوستان وحشی بافقی توزیع شد.

زارع گفت: همچنین کاشت دو هزار اصل درخت در بلوار دفاع مقدس در منطقه سه تحت عنوان پویش مردمی درختی برای آینده،‌ نهال‌کاری خیابان حضرت موسی بن جعفر واقع در منطقه چهار و بوستان وحشی‌بافقی در منطقه پنج از دیگر برنامه‌های پویش درختکاری شهرداری در هفته منابع طبیعی بود.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری یزد در پایان خاطرنشان کرد: کاشتن هر راس نهال در آستانه‌ی بهار باعث سر سبزی و شکوفایی طبیعت همچنین زیباسازی شهر می‌شود و انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعدی جزئی از وظیفه همه انسان ها است.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول