اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

خیرین مدرسه ساز موثرترین عوامل توسعه علمی کشورند/برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در یزد

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد با اشاره به ضرورت مشارکت خیرین برای رفع کمبود فضاهای آموزشی در کشور، گفت:‌ خیرین مدرسه ساز موثرترین عوامل توسعه پایدار و علمی کشورند

خیرین مدرسه ساز موثرترین عوامل توسعه  علمی کشورند/برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در یزد

محسن کاظمی مدیرکل نوسازی مدارس یزد در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز به خبرنگار فارس در این استان، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان یزد است تا ضمن قدردانی از زحمات این خیرین بتوانیم در فرهنگ سازی این سنت نیکو و حسنه در بین دانش آموزان که آینده سازان واقعی ایران اسلامی هستند قدم برداریم.

وی با بیان این که جشنواره خیرین مدرسه ساز از تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ به صورت جداگانه در هر استان برگزار شده است، افزود: مدرسه سازی و باز شدن درب هر مدرسه و کلاسی می‌تواند به بسته شدن یک یا چند زندان در جامعه منجر شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد گفت: مدرسه پس از خانواده یکی از مهمترین مؤلفه‌های اجتماعی شدن فرزندان است و تأثیر بسزایی در رشد استعداد، پرورش خلاقیت و شکوفایی مهارت‌های فرزندان و دانش‌آموزان دارد.

کاظمی با بیان این‌که نگاه ما در سازمان نوسازی مدارس استان یزد تنها ساختن بنای فیزیکی مدرسه نبوده و نیست، تصریح کرد:‌ نگاه ما به مدرسه سازی و ساخت مدرسه در استان یزد، ساختن آینده‌ای روشن برای استان و در نهایت ایران اسلامی است.

وی نقش خیرین در رفع مشکلات و کمبود فضاهای آموزشی را حائز اهمیت و اجتناب ناپذیر دانست و بیان کرد: مدرسه سازی باقیات الصالحاتی است که هم این دنیا و هم آن دنیا نتایج و ثمرات بی شماری را نه تنها نصیب خیر که حتی نصیب جامعه می‌کند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد خاطرنشان کرد: قطعا خیرین مدرسه‌ساز در توسعه علمی کشور نقش بی‌بدیلی داشته و بهترین شکل قدردانی از خیرین، لبخند رضایتی است که بر لبان دانش آموزان این مرز و بوم می‌نشانند.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول