اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

داماد80 ساله و عروس 70 ساله در بهاباد به خانه بخت رفتند

صبح امروز یک زوج بهابادی ۸۰ و ۷۰ ساله به نام محمدرضا زکی‌پور و سکینه کارگر در مراسمی باشکوه به عقد هم در آمدند و به خانه بخت رفتند.

داماد80 ساله و عروس 70 ساله در بهاباد به خانه بخت رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس در بهاباد، این زوج سالمند در سفر مشهد که دو هفته قبل به همت خانه سالمندان این شهر انجام شد با یکدیگر آشنا و پس از بازگشت به عقد هم در آمدند، آقا داماد در حال حاضر ۴۹ فرزند شامل ۶ دختر و پسر، ۲۳ نوه و  ۲۰ نتیجه است، عروس خانم هم ۶ فرزند، ۱۷ نوه و پنج نتیجه دارد.  

سکینه کارگر در گفت و گو با خبرنگار فارس داماد را فردی متدین دانست و افزود: آقای زکی پور کشاورز و ذاکر اهل بیت(ع) است به همین دلیل با او ازادواج کردم.

مهریه سکینه خانم یک جلد قرآن مجید و هشت سکه بهار آزادی از نوع جدید به نیت امام هشتم بود و داماد ۸۰ ساله هم هدف از ازدواج مجدد خود را اهتمام جدی به سنت پیامبر (ص) و رفع تنهایی خود عنوان کرد.

آقای زکی‌پور تصریح کرد: من خیلی خوشحال هستم و الان در فکر آن روزی بودم که ۲۲ سال سن داشتم و داشتم ازدواج می‌کردم و این ازدواج ما خواست خدا و امام رضا(ع) و فرزندان عروس خانم بود که شکل گرفت.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول