اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ستاداقامه نماز و اوقاف یزدتفاهم نامه ترویج معارف نماز امضا کردند

اداره کل اوقاف و امورخیریه استان و ستاد اقامه اقامه نماز یزد در راستای ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز در جامعه و تربیت نسل نمازخوان با تکیه بر ظرفیت و دغدغه‌های مشترک تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

ستاداقامه نماز و اوقاف یزدتفاهم نامه ترویج معارف نماز امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حجت‌‌الاسلام حسین ‌زارع‌زاده، مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه یزد در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با ستاد اقامه نماز استان ترویج فرهنگ نماز را اولویت جدی جامعه برای توسعه فرهنگی و اجتماعی دانست و اظهار کرد: بنا داریم برنامه‌ها ترویج فرهنگ نماز در استان یزد را براساس سه راهبرد اساسی در قالب مدیریتی تمهیدی، آموزشی و پژوهشی و فرهنگی تبلیغی تنظیم و اجرایی کنیم.

وی افزود: نهادینه سازی فرهنگ نماز در سطح جامعه را امری ضروری و مشارکت تمام اقشار و دستگاه‌های فرهنگی در این خصوص را حائز اهمیت دانست.

حجت‌الاسلام سیداکبر موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز نیز استفاده از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه را برای برپایی رویدادهای مختلف فرهنگی و آموزشی در حوزه نماز لازم دانست و گفت: ترویج معارف نماز بسیاری از چالش‌های فرهنگی موجود را در جامعه کمرنگ می‌کند.

وی تصریح کرد: تربیت نسل نمازخوان با تکیه بر ظرفیت و دغدغه‌های مشترک دو نهاد با موضوع همکاری در اجرای طرح ترویج و ارتقاء معارف نماز موضوع تفاهم نامه سازمان اوقاف با ستاد اقامه نماز است.

این تفاهم نامه همکاری برای مدت یک سال تنظیم و امضا شده و قرار است نمایندگان دو دستگاه به صورت فصلی پیگیر اجرای مفاد آن باشند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول