اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

قندخون عامل آزادی دو محکوم مالی غیرعمد در یزد شد

در حاشیه اجرای نمایش ” قند خون» گلریزانی تحت عنوان ” نذر فرهنگی ” برگزار و مقدمات آزادسازی دو نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد فراهم شد.

قندخون  عامل آزادی دو محکوم مالی غیرعمد در یزد شد

سیدمسعود عظیمی، مدیر ستاد دیه یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان، در حاشیه اجرای نمایش ”قند خون» مراسم گلریزانی تحت عنوان ”نذر فرهنگی» برگزار شد که با مشارکت خوب خیرین نیکوکار یزدی زمینه آزادی دو زندانی جرائم مالی غیرعمد از زندان های استان یزد فراهم شد.

وی افزود: در این آیین که با حضور مدیرکل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور، جمعی از هنرمندان پیشکسوت عرصه تئاتر و مدیران زندانهای و ستاد دیه استان برگزار شد، مبلغ یک میلیارد ریال توسط نیکوکاران و هنرمندان اهدا شده است.

مجید ذهبی نیکوکار یزدی که با خرید سانس این نمایش و دعوت از خیرین و نیکوکاران اقدام به برگزاری این گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نموده است، گفت: هدف از این اقدام خداپسندانه رضایت حق تعالی، شاد شدن دل خانواده و فرزندان رنج دیده زندانیان است.

نمایش قند خون به تهیه کنندگی سید شهاب الدین حسینی نیک و به کارگردانی زمان ارکمان به روی صحنه رفته و این اثر هنری به نویسندگی «لیلی عاج » و با حضور بازیگرانی همچون «صاحب حائری زاده »،« سهیلا ستوده نیا » و « ستاره توانگر » و مشاور کارگردان «حسام افروز» به مرحله اجرا رسیده است.

انتهای پیام /ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول