اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پای اُمیکرون به یزد هم باز شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی از ابتلای سه مورد قطعی به سویه جدید کرونا امیکرون در این استان خبر داد‌.

پای اُمیکرون به یزد هم باز شد

دکتر ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به ارسال سه مورد مشکوک به سویه جدید کرونا اظهار کرد: متاسفانه امروز  قطعیت امیکرون بودن این سه مورد تایید شد و یزد نیز به جمع استان هایی که سویه جدید کرونا در آن وجود دارد اضافه شد.

وی با اشاره به شناسایی اُمیکرون در استان یزد افزود: با توجه به سرعت بالای انتشار این ویروس، احتمالا افراد بسیار بیشتری آلوده به این ویروس در استان وجود دارند.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد به تکمیل چرخه واکسیناسیون با تزریق دوز سوم تاکید کرد و گفت: افرادی که تاکنون برای تزریق واکسن مراجعه نکرده‌اند حتما بایستی نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند و آنهایی که فقط دوز اول را دریافت کرده‌اند نسبت تزریق دوز دوم  و کسانی هم که هر دو دوز را دریافت کرده‌اند، هرچه سریعتر برای تزریق دوز سوم مراجعه کنند.

سلمانی تصریح کرد: با توجه به شناسایی امیکرون در استان مردم بایستی علاوه بر دریافت واکسن، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و حتی الامکان با توجه به سرعت بالای سرایت این ویروس در فضاهای باز از یک ماسک و در فضاهای سربسته بدون تهویه از دو ماسک استفاده ‌کنند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول