اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در کویر مرکزی ایران/ 720 کیلو هروئین کشف شد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 720 کیلو گرم انواع مواد مخدر طی درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در کویر مرکزی ایران خبر داد و گفت: سودجویان بدانند که با هوشیاری نیروی انتظامی تمام محورهای مواصلاتی استان و کویر مرکزی برای آنها ناامن است.

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در کویر مرکزی ایران/ 720 کیلو هروئین کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با تشریح جزئیات درگیری مسلحانه نیروهای مواد مخدر با اشرار و سوداگران مرگ، اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی دریافتند قاچاقچیان قصد جا به جایی مقادیر زیادی موادمخدر صنعتی را از طریق کویر دارند که شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی خودروی اشرار در کویر مرکزی شده و با مشاهده آن دستورایست صادر کردند اما قاچاقچیان اقدام به فرار و تیر اندازی به سمت ماموران پلیس کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با شدت گرفتن درگیری بین پلیس و قاچاقچیان، خودروی اشرار با شلیک گلوله آرپی‌جی منهدم و در بازرسی از بقایای خودرو سوخته ۷۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه که ازمرزهای شرقی کشور بارگیری شده بود کشف شده است.

سردار بهدانی‌فرد با بیان این‌که به علت انفجار خودرو قابل تفکیک نبود، تصریح کرد: در این مأموریت یک قبضه سلاح آر پی جی ۷ و شش گلوله مربوطه و ۳۹۹ فشنگ سلاح ام پی ۴ کشف شد.

بهدانی‌فرد ادامه داد: قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه و افزایش حجم آتش پلیس فرار را برقرار ترجیح داده و به دلیل شرایط محیطی و صعب العبوری منطقه از محل متواری که تمهیدات لازم برای شناسایی و دستگیری آنها صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/الف

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول