اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه ابرکوه: حربه تحریم با مدیریت اقتصادی بی‌اثر می‌شود نه با مذاکره

امام‌جمعه ابرکوه گفت: با شیوه مدیریت صحیح اقتصادی کشور حربه زنگ زده تحریم ناکارآمد می‌شود و گره زدن نجات کشور از بحران اقتصادی به مذاکرات و توافق برجامی، ایجاد یک جنگ روانی و خواست دشمن است.

امام جمعه ابرکوه: حربه تحریم با مدیریت اقتصادی  بی‌اثر می‌شود نه با مذاکره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: با شیوه مدیریت صحیح اقتصادی کشور، صبر و شکیبایی و همراهی مردم با دولت و سلب امنیت مفسدین اقتصادی است که حربه زنگ زده تحریم‌های دشمن ناکارآمد می‌شود و جلو لفاظی های صهیونیست‌ها هم در تهدیدهایشان گرفته می‌شود.

امام‌جمعه ابرکوه اذعان کرد: تیم مذاکره‌کننده ایرانی سند برجامی را که منطبق با قوانین حقوقی است آماده کرده و دو سند رفع تحریم‌های مغایر با برجام و نیز ارائه تضمین‌های لازم را به گروه ۴+1 داده و سند سوم که سند راستی آزمایی طرف مقابل است را منوط به پذیرش دو سند اول می‌داند.

حجت‌الاسلام حسینی ابراز کرد: ارائه این سندها آمریکا را عصبانی و اروپا را به انفعال واداشته است؛ چراکه آن‌ها به دنبال توافق موقت هستند که نتیجه‌اش تخفیف تحریم‌ها است، نه لغو تحریم‌ها و رویکرد تیم ایرانی رفع یکپارچه تحریم‌ها به همراه اخذ تضمین و سپس راستی آزمایی از اقدامات انجام شده است.

حسینی تصریح کرد: اثر تحریم‌ها بر اقتصاد کشور ۲۰ تا ۳۰ درصد است و چنانچه مدیریت صحیح و فرهنگ‌سازی برای کار جهادی و مدیریت جهادی همراه با عقلانیت و تدبیر اعمال شود، مشکلات را حل خواهد کرد.

وی یادآور شد: اصلاح ساختارهای مالیاتی، تلاش برای اخذ مالیات‌های به زمین مانده، جلوگیری از فرار مالیاتی، اجرایی شدن قانون اصلاح فضای کسب‌وکار، فروش اموال مازاد دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و شفاف‌سازی میزان حقوق و مزایا در نظام پرداخت حقوق، همه بخشی از راهکارهای مدیریت صحیح اقتصادی کشور است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه به سفر مقام اول امنیتی امارات به ایران اشاره کرد و افزود: گرچه ایران از حسن روابط با همسایگان استقبال می‌کند؛ اما هدف امارات روپوش دادن به رسوایی و بدنامی‌اش در جریان عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها و برقراری نوعی موازنه و جبران است.

حسینی تأکید کرد: امارات محتاج ایران است و نمی‌تواند چنین کشور بزرگی را از حوزه اقتصاد خود حذف کند و تداوم تنش و محدودیت در روابط با ایران را به نفع اقتصاد خود نمی‌داند. به همین جهت نمی‌خواهد از فهرست کشورهای مورد توجه ایران حذف شود.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول