اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

انهدام یک باند سارقان با ۴۰ فقره سرقت در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که سربازان گمنام امام زمان (عج) این منطقه را برای متجاوزین و مجرمان ناامن کردند، گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی باند سارقان با 40 فقره سرقت منهدم شد .

انهدام یک باند سارقان با ۴۰ فقره سرقت در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد عصر امروز در جمع برخی از رسانه‌ها حاضر شد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت به عنف از یک سنگبری در شهرستان "تفت" شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد که چند نفر با سر و صورت بسته وارد این سنگبری شده و پس از ضرب و شتم نگهبان با سلاح سرد، دست و پای او را بسته و دست به سرقت کابل برق و وجه نقد زده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "تفت" با همکاری عوامل پلیس آگاهی استان یزد با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و تلاش‌های شبانه روزی موفق به شناسایی اعضای این باند پنج نفره سرقت شدند و پس از اخذ مجوز قضائی متهمان را دستگیر کردند.

سردار بهدانی‌فرد تصریح کرد: اعضای این باند سرقت در تحقیقات پلیس به ۴۰ فقره سرقت ترانس برق، سیم و کابل برق، پمپ آب، وجه نقد، دوربین مدار بسته، کابل های برق فشار قوی و ... به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان های "تفت، اردکان، میبد" و همچنین استان "فارس" اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با بیان این‌که بسیاری از مال باختگان شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول