اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سردار بهدانی فرد: شفافیت، صراحت و درستی ویژگی اخبار فارس است

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره لزوم رعایت اصل امانت داری در عرصه خبر، گفت: شفافیت، سرعت، صراحت و درستی از جمله مهمترین ویژگی های خبرگزاری فارس است و این مهم این رسانه انقلابی را به مرجعی امین تبدیل کرده است.

سردار بهدانی فرد: شفافیت، صراحت و درستی ویژگی اخبار فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد صبح امروز به منظور تبریک روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری فارس استان یزد حاضر و از نزدیک با فعالیت های این دفتر خبری آشنا شد.

وی در حاشیه بازدید از دفتر فارس به خبرنگاران این رسانه در استان دارالعباده، اظهار کرد: رسانه‌ها در دنیایی که فضای پر التهاب مجازی می توانند بستری برای بسیاری از اقدامات نادرست باشد وظیفه سنگینی دارند که باید با صراحت و شفافیت اخبار را به درستی منعکس کنند و این ویژگی به وفور در اخبار خبرگزاری فارس دیده می شود.

وی با اشاره به همراهی و تعامل خوب خبرگزاری فارس با نیروی انتظامی در مواقع مختلف افزود: داشتن صداقت و صراحت در اخبار فارس کم بزرگی به نیروی انتظامی است و امنیتی که نیروی انتظامی در راستای رسالت خود ایجاد می کند، با اخبار رسانه ها احساس امنیت هم در مردم پدید می آید.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با تاکید بر تعامل بیش از پیش رسانه ها با نیروی انتظامی ادامه داد: رسانه ها نقش تاثیرگذاری در هدایت افکار عمومی دارند و می توانند در فرهنگ سازی و هنجار آفرینی در جامعه ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران بر اساس رسالتی که بر عهده دارند باید در جامعه به شناخت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف پبردازند اظهار کرد: نقش حبرنگاران همواره با اطلاع رسانی دقیق، صحیح و به موقع و نقدهای سازنده ای که دارند در ایجاد امنیت و ارتقای آن در سطح جامعه دیده شده است که امیدوار به پویایی این حرکت هستیم.

سردار بهدانی فر با اشاره به امنیت خوب شهر یزد در حوزه نیروی انتظامی و جایگاه استان یزد در بین سایر استان ها در سطح کشور عفزود: خوشبختانه یزد در بسیاری از شاخص ها در سطح کشور در جایگاه برتر ایستاده که این به واسطه همراهی رسانه ها با خدمتگزاران خود در مجموعه پلیس است.

به گزارش فارس، در این دیدار با اهدای لوح تقدیر به سرپرست خبرگزاری فارس و اهدای گل به خبرنگاران از تلاش های این مجموعه خبری در استان یزد تجلیل شد.

مشرح این گفت و گو در قسمت‍‌های بعدی خبری منتشر می‍‍شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول